ברצלונה תגיע עם כל הכוכבים, בית"ר ירושלים תחוזק

אוהדי בית"ר ירושלים
אוהדי בית"ר ירושלים | דני מרון

פרטים חדשים על משחק הידידות בטדי: שחקנים בולטים מהליגה יסייעו לבית"ר, לאפורטה אישר הגעת סגל מלא, חוגג עדכן את אנשי בית"ר על קיום המשחק רק לאחרונה, ומדוע יש סיכוי גדול שלא יישארו כרטיסים לקהל הרחב?

(גודל טקסט)

פרטים חדשים על המשחק המתוכנן בין ברצלונה לבית"ר ירושלים מחוזקת בכוכבי הליגה ב-4 באוגוסט. יום לפני המשחק תנחת קבוצת הפאר הספרדית בישראל, כאשר את המשחק מול בית"ר ירושלים היא תקיים למחרת באצטדיון טדי. בהסכם להבאת ברצלונה שנחתם מול ז'ואן לאפורטה, נשיא המועדון הקטלואני מבטיח להגיע לארץ עם כל הכוכבים ושחקני הסגל, אלא אם מישהו פצוע. בית"ר ירושלים תחוזק בערב המיוחד בשחקנים בולטים מליגת העל אשר הקבוצות שלהם תאפשרנה להם להשתתף במשחק.

עיריית ירושלים צפויה להיות הרשות המארחת של המפגש. לברצלונה יוצע על ידי המארגנים לקיים סיור במקומות הקדושים לנצרות. כמו כן, ייתכן מפגש פסגה עם נשיא המדינה הנכנס יצחק בוז'י הרצוג שהוא ידיד קרוב של נשיא ברצלונה לאפורטה.

קרוב לוודאי שהמשחק יהיה סולד אאוט עוד לפני שהקופות ייפתחו לקהל הרחב, שכן חברות גדולות וועדי עובדים רוצים לרכוש אלפי כרטיסים. בעלי בית"ר ירושלים משה חוגג עדכן את הנהלת הקבוצה רק באחרונה בדבר האפשרות של קיום משחק כזה. ארבעה ימים לפני המשחק תקיים בית"ר דרבי במסגרת גביע הטוטו מול הפועל ירושלים.

שחקני ברצלונה | David Ramos/Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי