לוסיו בשיחות עם הפועל ת"א, אליאס חתם לשלוש שנים

לוסיו | מאור אלקסלסי

האדומים ממשיכים בבניית הסגל לעונה הבאה והודיעו על הארכת חוזהו של הקשר עד 2024: "יש אנרגיות חיוביות ואני מקווה שנתרגם את זה להצלחה". חלוץ קריית שמונה עשוי להצטרף, פורסמו יריבות האימון במחנה בפולין

קבוצות: הפועל תל אביב
(גודל טקסט)

הפועל תל אביב חיזקה משמעותית את מרכז השדה בשנה האחרונה עם הגעתו של דן איינבינדר בינואר וצירוף עידן ורד ויואב הופמייסטר בימים האחרונים, אבל היום (ראשון) עשתה צעד משמעותי נוסף בבניית הסגל לעונה הבאה כשהודיעה על הארכת חוזהו של הקשר שי אליאס, לאחר מו"מ שנמשך מזה מספר שבועות.

אליאס דרש להכניס לחוזהו סעיף שחרור נמוך לחו"ל וסירב תחילה לחתום על חוזה חדש שהוצע לו, אלא שכעת הצדדים הגיעו להבנות והוא האריך את חוזהו בהפועל ת"א בשלוש שנים נוספות, עד קיץ 2024. סעיף השחרור הנוכחי יעמוד על 400 אלף יורו. אליאס (22), שגדל במחלקת הנוער של הפועל תל אביב, אליה הצטרף בגיל 9, רשם 82 משחקים רשמיים במדי הקבוצה הבוגרת ולאחר שחזר מהשאלה בסקציה נס ציונה ב-2019/20, הצליח לתפוס מקום בהרכב האדומים.

הקשר אמר לאחר החתימה: "הפועל תל אביב זה הבית שלי, המקום בו גדלתי בו, מועדון מאוד יקר ללבי. אני גאה להמשיך כאן ולקשור את עתידי המקצועי עם הפועל. מודה להנהלה והצוות המקצועי שנתנו לי תחושה טובה ונתנו בי אמון. אני מרגיש שיש לי עוד הרבה מה להשיג עם הפועל, יש אנרגיות חיוביות סביב המועדון ואני מקווה שנתרגם את זה להצלחה מקצועית העונה".

שי אליאס |

כעת בהפועל תל אביב ינסו לצרף חלוץ בכיר ויואצו המגעים מול גיא מלמד, שלא ישוב לסט. ג'ונסון הסקוטית. במקביל גם נבחנת האופציה לצרף חלוץ זר, דבר שתלוי גם בעתידו של עמנואל בואטנג – עליו הוגשו מספר הצעות נמוכות מדי בשלב זה. אחד המועמדים המובילים הוא לוסיו, חלוץ עירוני קריית שמונה בעונה שעברה, שהוצע לקבוצה, מולו החלו שיחות והאפשרות לצרפו נשקלת בחיוב.

בתוך כך, האדומים, שיקיימו את אימון הפתיחה לעונה החדשה ביום רביעי הקרוב במתחם חודורוב, פירטו את לוח הזמנים לקראת הקיץ. הקבוצה של ניר קלינגר תמריא למחנה אימונים בן שבוע בפולין (בפעם השישית שלה) ב-19 ביולי ותקיים שני משחקי אימון נגד קבוצות מקומיות. הקבוצה תשהה במתחם הספורט של מלון סליינקה, שהוקם במיוחד לקראת יורו 2012 ואירח את נבחרת קרואטיה. המתחם כולל בין היתר מגרשים עם דשא איכותי, חדרי כושר מקצועיים וקומפלקס מגורים שצמוד למגרשים.

הפועל תפגוש שתי יריבות מולן מעולם לא שיחקה. היא תפגוש תחילה את ק.ק.ס קאליש מהליגה השנייה ביום רביעי, 21.7 בשעה 18:30 שעון ישראל. וכעבור יומיים בשישי תשחק נגד ארקה גדיניה ב-23.7 בשעה 18:30 שעון ישראל. ב-15 משחקי האימון שלה נגד יריבות מפולין רשמו האדומים תשעה ניצחונות אל מול הפסד בודד.

היריבות של הפועל ת"א במחנה | הפועל תל אביב, רשמי

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי