המחליף של אוסאמה חלאילה: אנתוני וארן חתם בבני סכנין

אנתוני וארן | בני סכנין

רכש משמעותי לשרון מימר: החלוץ שעזב את הפועל באר שבע הצטרף בחוזה לעונה אחת. המאמן ושחקניו יחלו את האימונים עם סגל שעבר מהפכה, בקבוצה ממתינים למקסים פלקושצ'נקו

קבוצות: בני סכנין
(גודל טקסט)

בני סכנין ביצעה היום (שני) רכש משמעותי ומצאה מחליף לאוסאמה חלאילה – אנתוני וארן. החלוץ, שעזב את הפועל באר שבע, הצטרף בחוזה לעונה אחת לקבוצה של שרון מימר וחתם באמצעות סוכנו, אדם קידן. תחילה השחקן לא רצה להצטרף, אך לאחר מספר ימים של שכנוע, התרצה ויחזק את החוד של סכנין.

היעד הבא לחיזוק מבחינתה של סכנין הוא לצרף את מקסים פלקושצ'נקו. הקשר, ששיתף פעולה עם מימר בהפועל חיפה ובהפועל חדרה, בה שיחק כמושאל בעונה שעברה, מעוניין בשלב זה למצות את אפשרות היציאה לחו"ל. במקביל, מכבי חיפה, לה הוא שייך, הציעה אותו במסגרת עסקאות טרייד שונות, אך במקרה שיישאר בישראל, לא מן הנמנע שפלקושצ'נקו יגיע לסכנין. "אנחנו בתהליך בנייה ועדיין חסרים לנו לפחות ארבעה שחקנים", אמרו בקבוצה. מעבר לכך, במועדון רוצים להתחזק בשני בלמים שימלאו את מקומו של שפנדלהופר, אחד זר ואחד ישראלי.

הקבוצה תפתח הערב את אימוניה לקראת העונה הקרובה, לאחר מסכת שינויים רחבה שעברה בסגל. איהאב שאמי, ראמי חמאדה, לוקאס שפנדלהופר, איסמעיל ריאן, נייג'ל האסלביינק ואוסאמה חלאילה עזבו, כאשר מנגד הצטרפו כאמור וארן, ניקולה צ'ירקוביץ, עבדאללה ג'אבר, ניר לקס, גד עמוס, אדי מורה וריצ'ארד גאדזה, והמאמן שרון מימר, שהצליח להשאיר את הקבוצה בליגה במחזורי הסיום של העונה הקודמת, יקווה לעמוד במטרה ולהתברג במרכז הטבלה.

מקסים פלקושצ'נקו | שלומי גבאי

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי