בית"ר הציעה חוזה לעונה, ריקן דרש לשנתיים. קומאן הגיע לבית וגן

אבי ריקן | מאור אלקסלסי

בבירה מנסים להגיע להסדר עם הקשר שסיים את חוזהו במכבי ת"א . אם יחליטו לקבל את בקשתו - עליהם להגדיל את התקציב. בינתיים, ההולנדי הגיע למתחם האימונים ונפגש עם הצוות המקצועי וההנהלה. עשרות שחקנים נבחנו

קבוצות: בית"ר ירושלים
(גודל טקסט)

ארווין קומאן מתחיל לעבוד. ביום חמישי האחרון נחת המאמן ההולנדי בישראל והיום (שני) הגיע בשעות הבוקר למתחם האימונים בבית וגן שם נפגש עם הצוות המקצועי של בית"ר ירושלים. וכן עם ההנהלה. אימון הפתיחה של הקבוצה ייערך מחר כשהיום הגיעו למבחנים עשרות שחקני נוער וכן שחקנים מהליגות הנמוכות ביום אינטנסיבי במיוחד שהועבר על ידי עוזר המאמן החדש, גל כהן.

כזכור, גם לפני שנתיים נערך יום מבחנים במתכונת דומה לאחריו צירפה הקבוצה את תמיר עדי ושלומי אדרי. אחר הצהריים ייערך יום מבחנים נוסף לאחריו יתקבלו החלטות לגבי צירוף שחקנים.

ארווין קומאן, אלי אוחנה, גל כהן | בית"ר ירושלים, רשמי
שחקני הנוער של בית"ר ירושלים | בית"ר ירושלים, רשמי

בינתיים, במועדון מנסים להגיע להסדר עם אבי ריקן. לספורט1 נודע כי השחקן קיבל הצעה לעונה, אולם חזר אל המועדון בדרישה לחוזה לשנתיים. אם הצהובים-שחורים יחליטו לקבל את בקשתו, הם יצטרכו להגדיל את התקציב. כעת תעמוד למבחן ההבטחה של משה חוגג לאלי אוחנה, להגדלת התקציב.

ריקן, נזכיר, גדל בבית"ר ירושלים ואחרי שחזר מעונת השאלה בהפועל פתח תקווה, שיחק בקבוצה מ-2009 עד 2013, אז עזב לקבוצת פ.צ ציריך משווייץ. לאחרונה ניסתה בית"ר ללכת על איתן טיבי, אולם פנתה מאוחר מדי והבינה שהבלם סגור בהפועל באר שבע..

עוד באותו נושא: אבי ריקן, ארווין קומאן

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי