גלעד קצב: "בן שהר רצה מההתחלה לחתום במכבי חיפה"

אסף בן דב, בן שהר | מכבי חיפה, האתר הרשמי

סוכנו של החלוץ התראיין ל-103FM לאחר השלמת מעברו לירוקים: "ברגע שהמו"מ ומתן לא הסתדר עם הפועל ת"א, בן בחר בחיפה. לא חושב שלא היה פה תום לב". העונה הבאה בליגה: "עדיין מוקדם, יהיו עוד שינויים בקבוצות"

(גודל טקסט)

אחרי ימים ארוכים של המתנה, בן שהר השלים היום (שני) את מעברו למכבי חיפה, איתה יצא למחנה אימונים בהולנד בתחילת השבוע. סוכנו של שהר, גלעד קצב, התראיין הערב בתכנית הספורט של 103FM והסביר על הבחירה של החלוץ בחיפה ומה קרה בינו לבין הפועל תל אביב.

האזינו לראיון המלא

"חושב שמכבי חיפה הרוויחה חלוץ טוב. חושב שבן הגיע למקום הכי טוב שהוא יכול היה להגיע אליו ואני מקווה שהשידוך הזה יצליח" אמר קצב בתחילת דבריו. "לגבי העניין עם הפועל ת"א, הייתי בפולין עם דור חוגי ולא הייתי מעורב. ברגע ששהר דיבר עם הפועל ת"א, אני חושב שבתוכו הוא תמיד רצה להגיע למכבי חיפה".

"ברגע שזה לא הסתדר עם הפועל, הוא חתם בחיפה. אני לא חושב שלא היה פה תום לב, שהר דיבר אמת מהרגע הראשון והוא כיוון לקבוצה גדולה באמת. אני מבין את הפועל ת"א וזה מועדון מדהים, אבל זו ההחלטה של בן. זה היסטוריה" הוסיף קצב.

החתמת דין דוד במכבי חיפה: "דוד הוא לא שחקן שלי. חושב שהוא שחקן מצוין. בגלל שעוואד לא יישאר במכבי חיפה, אני חושב שדוד בא כחלוץ וכנף. בעצם כשרוקאביצה הודיע למכבי חיפה שהוא לא ממשיך, חיפה הייתה צריכה חלוץ ישראלי. שמח שהוחלט ללכת על בן שהר. הוא יכול להבקיע הרבה שערים בקבוצה כזו ואין ספק שמכבי חיפה עושה רכש רציני בקיץ".

דין דוד עם יעקב שחר. "מכבי חיפה עושה רכש רציני בקיץ" | מכבי חיפה, רשמי

העונה הבאה בליגת העל: "בשלב זה, כשאני רואה את מכבי חיפה והפועל באר שבע, שתיהן עשו רכש מאוד מעניין. חיפה חיזקה מספר עמדות. רוקאביצה הבקיע הרבה שערים בשנים האחרונות והם היו צריכים תחליף טוב. עוד יהיו שינויים ושחקנים יעזבו לדעתי. גם מכבי ת"א רק בתחילת הדרך והיא תביא עוד שחקנים. עדיין מוקדם ויש חודשיים לסיום החלון".

"עוד יהיו שינויים גם שם וגם שם. מכבי חיפה נראית הכי רצינית עכשיו, הסגל גמור והם כבר במחנה אימונים. עוד מעט יש להם משחקים באירופה. ם הם יעברו את הסיבוב הראשון, כבר מצבם יותר טוב. גם מכבי ת"א וב"ש המדורגת, יש להם סיכוי להגיע לשלב הבתים. נראה מה יהיה. מכבי ת"א עוד יביאו שחקנים. חלאילה ונחמיאס שני שחקנים טובים".

"אין הרבה ליגיונרים טובים שיכולים לחזור לארץ כרגע. אם היא תצטרף חלוץ זר ואם היא תחתים את ניר ביטון לדוגמא או אפשרויות נוספות, אני חושב שלא צריך לסתום את הגולל על מכבי ת"א. גם הפועל ב"ש הביאו מספר שחקנים טובים בחלון".

הפועל באר שבע באימון פתיחת העונה | הפועל באר שבע, רשמי

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי