המבחן מול הקומץ והתחרות מול גלזר: על חזרת אריאל הרוש להפועל ב"ש

איתי שכטר ואיתן טיבי | הפועל באר שבע

רוב האוהדים סלחו וההתנצלות ריככה את הקומץ, אבל להרוש יש גם חובת הוכחה מקצועית מול שוער שלא מתכוון לוותר. וגם: הקבוצה המריאה למחנה בפולין עם שכטר וטיבי, אך סאגת קבהא טרם הסתיימה. מיכה יצטרף בשבוע הבא?

קבוצות: הפועל באר שבע
(גודל טקסט)

הפועל באר שבע המריאה הלילה (בין שני לשלישי) לפולין לקראת מחנה האימון שתקיים שם בתשעת הימים הבאים. אחרי החתמת איתן טיבי ואריאל הרוש, באר שבע רוצה להחתים בין שניים לשלושה ישראלים נוספים, כשדור מיכה יצטרף בשבוע הבא. גם שלושה זרים יצטרפו במסגרת המהפכה המתוכננת. עד השעות המאוחרות אמש, בבאר שבע ניסו להגיע להסדר שיגרום למיכה לעלות על טיסה, ללא הצלחה. כעת ייעשה ניסיון לגרום לו להגיע למחנה בשבוע הבא.

גם סינטיהו סלליך לא המריא ושתי קבוצות לפחות, בניהן הפועל תל אביב ובית"ר, ממתינות להתפתחויות בעניינו. מרואן קבהא טרם הגיע להסדר, אבל עלה על הטיסה כשהשיחות יימשכו בהמשך הדרך. השחקן עצמו, בדיוק כמו השאיפות של רוני לוי, רוצה להישאר במועדון. דוד קלטינס המריא, אך בהמשך הוא עשוי לעזוב.

החתמת אריאל הרוש יצרה שיח בקרב האוהדים סביב כדאיות ההחתמה. ראשית, מבחינה מקצועית באר שבע העדיפה לאורך כל הדרך את אופיר מרציאנו, שסומן שיעד מספר 1. גם אופציית זר נלקחה בחשבון, אבל מבחינת עלויות, החוזה של מרציאנו היה גבוה פי שניים ויותר מאשר הרוש, כך שלא ניתן היה להגיע לסיכום איתו. אם יואב ג'ראפי היה פנוי, באר שבע הייתה מביאה אותו, אבל באשדוד העדיפו שרועי משפתי יעזוב ובמקרה הזה, לוי העדיף להחתים את הרוש.

רוב האוהדים הביעו הזדהות, אבל חלק איימו עד לאחרונה לפתוח במחאה נגד הרוש על התבטאויותיו בעבר. 
בבאר שבע טוענים כי הודעת ההתנצלות ריככה מעט את האוהדים. יחד עם זאת, לא ברור האם הרוש יהיה השוער הראשון במהלך כל העונה. הרוש יודע שהשנתיים האחרונות היו פחות טובות מבחינה אישית ועומרי גלזר מתכוון להתחרות בתקווה לקחת את אפודת השוער הראשון.

"יש כאן שני שוערים טובים. מי שטוב ישחק", אמרו במועדון. לוי מעריך את הרוש שנראה שלפחות בהתחלה יקבל את ההזדמנות להוכיח שמקומו בהרכב, אך לא מן הנמנע כי המצב ישתנה בהמשך הדרך.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי