נשאר בבית: לירן סרדל האריך את חוזהו בהפועל חיפה בעונה

לירן סרדל, דויד קלטינס | מאור אלקסלסי

הקשר, מהשחקנים החשובים ביותר בקבוצה של יואב כץ, ימשיך לעונה תשיעית במועדון עמו הוא מזוהה. הבעלים: "שמחים להודיע על השארתו, הוא הפנים היפות שלנו. החתמתו מהווה נדבך חשוב בבניית הסגל לעונה הבאה"

קבוצות: הפועל חיפה
(גודל טקסט)

הפועל חיפה של אלישע לוי מקווה שעונת 2021/22 תהיה טובה יותר מהעונה שעברה אז נאבקה בתחתית ולא הצליחה לממש את הפוטנציאל שלה. היום (שלישי) הודיעה הקבוצה על השארתו של אחד השחקנים החשובים בסגל – הקשר לירן סרדל שבסוף השבוע יחגוג 27. לפני שבוע ניסו קפילוטו האריך את חוזהו ונזכיר כי הקבוצה צירפה את לואי טאהא

סרדל האריך את חוזהו בעונה נוספת שתהיה התשיעית שלו בקבוצה הבוגרת של הפועל חיפה. סרדל, שגדל בקבוצה וערך את הופעת הבכורה שלו בגיל 19, רשם 186 הופעות בליגה ויש לו שבעה שערים, ארבעה בעונה שעברה בה הצטיין. הרגע הזכור ביותר שלו היה שער ניצחון בדרבי נגד מכבי חיפה בחודש נובמבר. הוא זכה עם הקבוצה בגביע המדינה ב-2018 וכן בתואר אלוף האלופים.

הבעלים יואב כץ בירך: "אנו שמחים להודיע על החתמתו של סרדל לעונה נוספת.לירן הוא הפנים היפות של הפועל חיפה, ילד שגדל בבית הספר לכדורגל שלנו ועשה את כל המסלול במחלקת הנוער עד שהפך לשחקן הרכב בקבוצה הבוגרת ומשנה לשנה משתפר עוד ועוד".

לירן סרדל, אלון תורג'מן | מאור אלקסלסי

עוד הוסיף: "החתמתו של לירן מהווה נדבך חשוב בבניית הסגל שלנו לעונה הקרובה שמבוססת על שלד של שחקני בית ושחקני שהם כמו שחקני בית לצד שחקנים שצרפנו ונצרף בתקופה הקרובה". כבר לפני כחודשיים פרסמנו כי במועדון יעשו הכל כדי להשאיר את הקשר, שבסביבתו בחנו בזמנו אפשרות למצוא לו קבוצה באירופה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי