שהר כבש, אך מכבי חיפה הפסידה 3:2 לליובן במשחק אימון

בן שהר | מכבי חיפה, האתר הרשמי

הירוקים פתחו את ההכנות ונכנעו ליריבה מהליגה הבלגית הראשונה, למרות חלוץ הרכש מצא את הרשת. גם נהוראי יפרח כבש. צפו בסרטון: אוהדי האלופה השליכו אבוקות במשחק

קבוצות: מכבי חיפה
(גודל טקסט)

לאחר שביצע את מסע הרכש היקר ביותר שלה מזה עשור ונחתה בסרביה לטובת מחנה האימונים, מכבי חיפה ערכה הערב (שלישי) את ניסוי הכלים הראשון שלה לעונת 2021/22 והפסידה 3:2 לליובן מהליגה הבלגית הראשונה, למרות שחלוץ הרכש הטרי שלה, בן שהר, כבש לזכותה. למשחק הגיעו כ-40 אוהדים של האלופה, שהשליכו אבוקות.

המשחק התנהל תחת גשם שוטף והירוקים ייצרו לא מעט הזדמנויות להבקעה. עומר אצילי, רז מאיר ונהוראי יפרח היו קרובים למצוא את הרשת, אבל דווקא ליובן הייתה זו שכבשה פעמיים. את השער הראשון היא השיגה מתוך רחבת ה-5 בדקה ה-18. בדקה ה-56, שהר ניצל בישול של מאור לוי כדי לבעוט פנימה כדור חד ושטוח מ-12 מטרים, שאיזן ל-1:1, אולם כעבור שבע דקות הגיע השני של הבלגים, שוב מקרוב.

בדקה ה-85 הבקיעה ליובן את שערה השלישי, הפעם ממצב נייח שהסתיים בנגיחה לרשת. תוך שתי דקות מכבי חיפה הצליחה לצמק, כשיהאב אבו אלשיך בישל ליפרח שכבש מקרוב, אבל זה לא הספיק לירוקים על מנת למנוע את ההפסד.

צפו: אוהדי מכבי חיפה השליכו אבוקות

סטריין שיחק לראשונה אצל האלופה | מכבי חיפה, האתר הרשמי

באופן טבעי, ברק בכר חילק את הכוחות והעניק דקות לכל השחקנים, כאשר לכל אחת מן המחציות עלה הרכב כמעט שונה לחלוטין. את המשחק פתחו ה-11 הבאים: ג'וש כהן, רז מאיר, בוגדן פלאניץ', אורי דהן, סאן מנחם, חוסה רודריגס, נטע לביא, צ'רון שרי, עומר אצילי, דולב חזיזה, גודסוויי דוניו.

למחצית השנייה עלו: כהן, ראיין סטריין, רמי גרשון, דהן, גולדברג, עלי מוחמד, מוחמד אבו פאני, מאור לוי, טימוטי מוזי, מחמוד ג'אבר, בן שהר.

דוניו. חיפה פתחה את ההכנה עם הפסד | מכבי חיפה, האתר הרשמי
צ'רון שרי | מכבי חיפה, האתר הרשמי

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי