דהן צפוי לפתוח במכבי חיפה נגד קייראט, רודריגס לא התאמן

אורי דהן | מכבי חיפה, האתר הרשמי

האלופה לא התרגשה מההפסד 3:2 לליובן הבלגית במשחק ההכנה. הקשר סובל ממתיחה בצוואר, דוניו ערך אימון קל. מחמאות למוחמד ושהר. דין דוד ישותף נגד שרלרואה בשישי. מומשה האופציה על סונקו, שיושאל לרמה"ש

קבוצות: מכבי חיפה
(גודל טקסט)

שבוע לפני שמכבי חיפה תארח את קייראט במשחק הראשון מבין שניים בסיבוב המוקדמות הראשון של ליגת האלופות, אתמול (שלישי) ערכה האלופה את משחק ההכנה הראשון שלה לקראת עונת 2021/22 ולצערה הוא הסתיים בהפסד 3:2 לליובן מהליגה הבלגית הבכירה. כמובן שמדובר במשחק אימון ראשון לעונה ובמכבי חיפה ממש לא התרגשו מההפסד. בכר גם חילק אתמול את הדקות בין כל שחקני הסגל, כולל אלה שיעזבו את הקבוצה בסיום המחנה בהולנד, כך ששני השערים שספגה הקבוצה במחצית השנייה לא הלחיצו את הצוות המקצועי.

למעשה, היחיד שלא שותף הוא יובל אשכנזי שחש ברע ולא שיחק, להוציא את עופרי ארד הפצוע כמובן. ההרכב שפתח אתמול הוא ככל הנראה גם יהיה זה שיעלה נגד קייראט בשבוע הבא, כך שאורי דהן, בלם הרכש מעירוני קריית שמונה, אמור לפתוח בהרכב בהופעת הבכורה הרשמית שלו במדים הירוקים לאור היעדרותו של ארד, שסובל ממתיחה ובשלב זה עורך אימונים אישיים בלבד. היום ארד לא התאמן, וגם לא חוסה רודריגס, שהוחלף אתמול בשלב מוקדם מכיוון שסובל ממתיחה בצוואר.

גודסוויי דוניו, שערך היום אימון קל בלבד, אמור להיות החלוץ הפותח בשלב זה, בוודאי לאחר שניקיטה רוקאביצה עזב, אבל בן שהר גילה אתמול יכולת טובה כשעלה מהספסל וכידוע הוא גם מי שכבש את שער השוויון, כך שבקבוצה מצפים לתחרות טובה בין השניים על חולצת ההרכב. היום גם אמור להצטרף למחנה האימונים דין דוד, הרכש החדש ממ.ס אשדוד, שכנראה כי יזכה לדקות כבר ביום שישי במשחק ההכנה הנוסף מול שרלרואה.

נראה שיפתח בשבוע הבא במוק' האלופות. דהן | מכבי חיפה, האתר הרשמי

מי שזכה למילים חמות בסיום הוא גם הקשר הצעיר נהוראי יפתח, שגם הוא עלה מהספסל וכבש. גם עלי מוחמד מתאקלם היטב ובקבוצה היו שבעי רצון מיכולתו. לעומתם, במשחק כאמור גם שותפו שחקנים שצפויים לעזוב וביניהם מוחמד עוואד שמוקדם יותר הקיץ גילו בו עניין בני סכנין והפועל תל אביב.

בנושא אחר, מכבי חיפה מימשה היום את האופציה על המגן הימני הצעיר, קאבה סונקו, שחתם על חוזה לשלוש שנים. הגמבי שיחק בעונה הקודמת בקבוצת הנוער, כבש שלושה שערים ובישל לא פחות מ-16 פעמים. הוא התחיל את העונה עם הקבוצה הבוגרת והרשים מאוד את הצוות המקצועי.

כעת, הוא הושאל עד לסיום העונה לעירוני רמת השרון מהליגה הלאומית. לאחר מימוש האופציה סיפר סונקו: "אני מתרגש לחתום על הסכם העסקה מקצועני עם קבוצה בסדר גודל של מכבי חיפה. התחברתי לקבוצה ולשחקנים ומקווה להרשים את הצוות ולקבל הזדמנות בעתיד במכבי חיפה".

קאבה סונקו | האתר הרשמי של מכבי חיפה

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי