קולו עוכב בנתב"ג, מסתמן שיגורש בחזרה לדרום אפריקה

סיאנדה קולו, שובל גוזלן
סיאנדה קולו, שובל גוזלן | דני מרון

בלם הפועל תל אביב נחת בישראל באמצע הלילה, אולם הגיע ממדינה אדומה ונמסר לו על ידי רשות האוכלוסין שהאישור איתו הגיע ארצה לא תקין. ככל הנראה ייאלץ לשוב למדינתו לאחר שעות ארוכות של המתנה בשדה התעופה

קבוצות: הפועל תל אביב
(גודל טקסט)

הפועל תל אביב החלה השבוע רשמית את אימוניה לקראת עונת 2021/22 ובימים האחרונים גם האיצה משמעותית את מאמציה להשלים את בניית הסגל לעונה שבפתח, אבל מסתבר שבשעות האחרונות במועדון מוצאים את עצמם בעיצומו של אירוע מאוד לא פשוט וכלל לא צפוי: הבלם סיאנדה קולו עוכב בנתב"ג שעות ארוכות וככל הנראה יגורש בחזרה לדרום אפריקה.

קולו תוכנן להגיע כבר אתמול (רביעי), אולם פספס את הטיסה לישראל ובסופו של דבר הגיע ארצה רק באמצע הלילה שבין רביעי לחמישי ולא נטל חלק באימון הפתיחה, אלא שמאז נחת בישראל לפני שעות רבות, הוא מעוכב בנמל התעופה בן גוריון והתבשר כי ככל הנראה יגורש בחזרה לדרום אפריקה.

מכיוון שדרום אפריקה נחשבת מדינה אדומה שלישראלים אסור לטוס אליה, אלא במקרים חריגים, התבקש קולו להגיע ארצה עם אישור כניסה מיוחד. נראה כי לאור שינויי הטיסות, האישור איתו הגיע נחשב לא תקין ועל כן הוא מעוכב מזה שעות ארוכות ונמצא לקראת גירוש בחזרה, כך סיפרו בהפועל תל אביב שעודכנו על ידי אנשי רשות האוכלוסין. בדרום אפריקה, אגב, ביממה האחרונה נרשמו כ-20 אלף מקרים חדשים של קורונה והלכו לעולמם כמעט 400 אנשים שחלו בנגיף.

כזכור, קולו כבר היה עם רגל וחצי מחוץ לקבוצה, אלא שבסופו של דבר הוחלט לממש את האופציה ולהשאירו גם בעונת המשחקים הנוכחית, זאת על אף שהוא לא שותף במשחקי סיום העונה, כולל בחצי גמר וגמר גביע המדינה נגד מכבי תל אביב.

סיאנדה קולו חוגג | דני מרון

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי