קניקובסקי רוצה לשחק בחו"ל, אך לא פוסל הישארות בישראל

גבי קניקובסקי
גבי קניקובסקי | אריאל שלום

קשר מכבי נתניה לא ויתר על החלום לעבור לאירופה, אולם הצעה שקוסמת לו טרם הגיעה ומכבי ת"א היא המועמדת המובילה לצרפו. איגור זלאטנוביץ' יצטרף לאימונים בתחילת המחנה בסרביה

קבוצות: מכבי נתניה
(גודל טקסט)

מכבי נתניה פתחה ביום רביעי את אימוני טרום העונה והבוקר (שישי) היא ערכה את משחק האימון הראשון לקראת עונת 2021/22, כשגברה במתחם שלה 1:2 על מכבי תל אביב, במשחק שיהיה סגור לתקשורת ולאוהדים.

כידוע, נתניה טרם השלימה את מטרות הרכש שלה ועד כה צירפה שני זרים חדשים, איגור זלאטנוביץ' ובוריס אנו וכן את שי קונסטנטין וצמד הצעירים אמיר ברקוביץ' ויניב מזרחי שהגיעו מבית"ר ת"א בת ים. זלאטנוביץ', אגב, כבר סיכם רשמית לשנתיים במועדון, אולם נמצא עדין בחו"ל והוא יחבור לקבוצה ביום שני במחנה אימון בסרביה.

הסוגייה המרכזית שמעסיקה את אנשי נתניה בימים אלו היא שאלת עתידו של הקשר גבי קניקובסקי, שחתום במועדון על חוזה לעונה הנוכחית, אך שם לעצמו למטרה לצאת ולשחק בחו"ל. עד כה לא קיבל קניקובסקי הצעה שקוסמת לו מעבר לים ובסביבתו לא פוסלים גם הישארות בישראל. אם יישאר עונה נוספת בנתניה, הוא יהפוך לשחקן חופשי בקיץ הבא, דבר שעשוי להקל על מעבר למועדון בכיר יותר, אולם מנגד גם משמעותו שמכבי תנתניה תאבד אותו ללא שום תמורה.

הקשר המוכשר מבוקש במספר קבוצות בליגת העל, המרכזית ביניהן היא מכבי ת"א, והבעלים אייל סגל התראיין שלשום בתכנית הספורט ב-103fm ואמר שלא יפסול את מכירתו של קניקובסקי לקבוצה בליגת העל, בעסקה שתכלול טרייד של שחקנים אחרים.

גבי קניקובסקי עם האוהדים | ברני ארדוב‎
עוד באותו נושא: גבי קניקובסקי

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי