מוכנה לקייראט: 1:6 למכבי חיפה על שרלרואה במשחק האימון האחרון

דין דוד | צילום: באדיבות האתר הרשמי - מכבי חיפה

האלופה תגיע למשחק מול הקזחים במוקדמות האלופות במצב רוח טוב במיוחד לאחר ניצחון נאה על הבלגים. צמד של אצילי ושערים של שרי, אשכנזי, דוד וגולדברג (בשערי בכורה בירוק) הכריעו, סטריין נפגע בראשו והוחלף

קבוצות: מכבי חיפה
(גודל טקסט)

בעוד חמישה ימים בלבד מכבי חיפה תערוך את המשחק הרשמי הראשון שלה לעונת 2021/22, כאשר תארח באצטדיון סמי עופר ביום רביעי את קייראט לקרב במסגרת הסיבוב הראשון של מוקדמות ליגת האלופות (החל מ-19:45 בשידור ישיר בספורט2), כאשר שבוע לאחר מכן ייערך בקזחסטן משחק הגומלין. היום (שישי) היא ערכה את החזרה הגנרלית שלה לצמד המשחקים הללו עם ניצחון 1:6 נאה על שרלרואה הבלגית במשחק האימון האחרון שלה במחנה בהולנד.

אחרי שבמשחק האימון הראשון שערכה הקבוצה של ברק בכר היא גם הפסידה לליובן הבלגית 3:2, כעת היא תיקנה את הרושם מול יריבה בלגית אחרת, בתצוגה שלבטח תיתן לה לא מעט סיבות לאופטימיות לקראת צמד המשחקים החשוב מול אלופת קזחסטן.

בנוסף לכך, לבכר יש עוד סיבות להיות שמח: דין דוד ושון גולדברג, שהצטרפו הקיץ לאלופה ממ.ס אשדוד והפועל באר שבע (בהתאמה), כבשו שערי בכורה בקבוצה והיוו חלק אינטגרלי מהניצחון האסטרונומי. כעת, לחיפה מצפה משוכה מעט יותר גבוהה מול קייראט, אך עם כזאת יכולת וכושר טוב של מרבית שחקני המפתח בסגל, אין שום סיבה שאלופת ישראל לא תעבור את מקבילתה מקזחסטן ותמשיך במסע לעבר החלום: שלב הבתים של ליגת האלופות.

הרכב מכבי חיפה: ג'וש כהן, רז מאיר (טימו מוזי, 75), בוגדן פלאניץ' (אורי דהן, 60), רמי גרשון (רוני לאופר, 75), סאן מנחם (ראיין סטריין, 60) (נהוראי יפרח, 73), נטע לביא, עלי מוחמד (יובל אשכנזי, 75), מוחמד אבו פאני (מאור לוי, 65), צ'רון שרי (שון גולדברג, 60), דולב חזיזה (עומר אצילי, 46), בן שהר (דין דוד, 46).

גיא צרפתי, ברק בכר | מכבי חיפה, רשמי
צ'רון שרי | צילום: באדיבות האתר הרשמי – מכבי חיפה

מהלך המשחק:

דקה 10, מצב ראשון למכבי חיפה: עלי מוחמד העביר כדור לרז מאיר שהתקדם מעט, הרים כדור נהדר לרחבה אותו נגח בן שהר, אך הגנת שרלרואה הרחיקה לקרן.

דקה 38, מכבי חיפה עלתה ל-0:1! צ'רון שרי עם בעיטה חופשית מחוץ לרחבה יורה טיל שפוגע במשקוף ונכנס פנימה. שער נהדר לקשר ההתקפי של בכר.

דקה 42, שרלרואה משווה ל-1:1! שחקן הגנה בלגי העביר פס רוחב חזק, שפגע ברמי גרשון ונכנס לשערו של ג'וש כהן. חוסר מזל לבלם הירוקים.

רז מאיר | צילום: באדיבות האתר הרשמי – מכבי חיפה

דקה 45, הזדמנות נוספת למכבי חיפה: שהר השתלט על כדור במרכז השדה, התקדם לשער ושחרר בעיטה מ-20 מטר, אך שוער שרלרואה היה במקום וקלט את הכדור.

דקה 54, מכבי חיפה כבשה ועלתה ל-1:2! שרי קיבל כדור בתוך הרחבה, הוציא החוצה לעומר אצילי שנכנס כמחליף לפני דקות ספורות ובעט לרשת של השוער הבלגי.

מוחמד אבו פאני | צילום: באדיבות האתר הרשמי – מכבי חיפה

דקה 72, מכבי חיפה כבר ב-1:3! מאור לוי הוכשל, השופט שרק לבעיטת עונשין מ-11 מטרים. דין דוד בועט את הפנדל עם כדור שטוח ומדויק וכובש שער בכורה בירוק.

דקה 74, 1:4 למכבי חיפה! החגיגה בירוק נמשכת. אצילי שולח באגף שמאל את מאור לוי, שחודר לרחבה ומעביר פס שטוח לשון גולדברג שדוחק מקרוב, שער ראשון בירוק גם לבלם.

דין דוד | צילום: באדיבות האתר הרשמי – מכבי חיפה

דקה 77, 1:5 למכבי חיפה! קרן קצרה של אצילי ליובל אשכנזי מובילה לבעיטה חזקה מפינת הרחבה של הקשר, שמכניע את השוער הבלגי וממשיך בבליץ של האלופה.

דקה 82, כבר 1:6 למכבי חיפה: ההגנה הבלגית החזירה כדור לאצילי, שהשתלט עליו בתוך הרחבה והשלים צמד מקרוב.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי