במכבי ת"א מתכוונים להנחית שני זרים במהלך מחנה האימונים

שחקני מכבי תל אביב | מכבי תל אביב, רשמי

הצהובים ימריאו להולנד בתקווה לצרף רכש גדול, כשמו"מ מתנהל עם מספר שחקנים ובמקביל מחכים לתשובה מרוקאביצה. בסביבת השחקנים סימנו צורך חיוני. וגם: הסיבות להישארות סבוריט ובמה תלויה הצטרפותו של קניקובסקי?

קבוצות: מכבי תל אביב
(גודל טקסט)

מכבי תל אביב תמריא הלילה (בין שבת לראשון) למחנה אימונים בהולנד שיימשך 10 ימים, כאשר בדומה למה שהתרחש בשנים האחרונות, הצהובים עדיין לא הנחיתו רכש גדול, בעיקר בגזרת הזרים. כוונת המועדון היא לצרף במהלך המחנה שני זרים מתוך מספר מועמדים שעמם מתנהל משא ומתן בימים האחרונים.

כפי שנכתב כאן במהלך השבוע האחרון, מי שסומן כמועמד למחזיקת הגביע הוא ניקיטה רוקאביצה, שקיבל הצעה לעונה אחת אך מעוניין להשיג חוזה לשנתיים. במכבי ת"א מוכנים לכלול בהסכם אופציה לעונה נוספת בכפוף לכך שהחלוץ יעמוד ביעדים של מספר שערים והופעות, וממתינים לתשובה מהאוסטרלי.

מעבר לכך, גם חיזוק ישראלי על הפרק ואחד השחקנים שעשויים לעלות על טיסה להולנד בימים הקרובים הוא גבי קניקובסקי. תוצר מחלקת הנוער של הצהובים מעדיף לצאת לחו"ל, אך ייתכן שיוותר על כך לאור העובדה שאירופה עדיין מושפעת מהקורונה. גם שמו של ניר ביטון הוזכר לא אחת בהקשר של מכבי ת"א, אולם על פי מקורביו של השחקן, לא נעשתה אליו פנייה רשמית ורק התפתחות מפתיעה תוביל לחזרתו לישראל.

כך או כך, בסביבת השחקנים מצביעים על צורך גדול בצירוף שחקן קישור יצירתי ומוכח, לאחר שדור פרץ עזב לוונציה האיטלקית וגם בגלל שאייל גולסה מתמודד כבר תקופה ארוכה עם פציעות, כאשר דן גלזר סובל גם הוא מפציעה בשרירי הבטן. מעבר למרכז השדה, סגנית האלופה תצטרך גם לחזק את החלק הקדמי בשחקן כנף ובחלוץ מרכזי.

קניקובסקי. יוותר על אירופה? | ברני ארדוב

באשר לאנריק סבוריט, שאתמול חתם רשמית על הארכת חוזהו במכבי ת"א, נראה שהמגן הספרדי נשאר בסופו של דבר כיוון שלא קיבל הצעות אטרקטיביות מספיק מאירופה, כשבנוסף בקרב משפחתו נרגע החשש מהמצב הביטחוני בישראל.

בינתיים, השוער דניאל טננבאום נחת בהולנד ונכנס לבידוד בן חמישה ימים, שאחריו יצטרף לאימונים של הקבוצה. הקשר אייל גולסה ממשיך בטיפולי השיקום מהפציעה שהוא סוחב מאז משחקה של נבחרת ישראל נגד דנמרק וייעדר לפחות מעל חודש ימים.

במועדון מבינים כי שחקני הרכש, עידן נחמיאס ואוסאמה חלאילה שערכו הופעת בכורה אתמול במשחק האימון נגד נתניה, יזדקקו לזמן על מנת להתאקלם מקצועית וללמוד את השיטה של ואן לוון, אך במקביל מודעים לאכזבה של הבעלים מיץ' גולדהאר מעונה שהסתיימה עם המקום השני בליגה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי