Sport1 Banner

בחדרה מסרבים להשלים את שכרו של שלום אדרי

שלום אדרי | דני מרון

הקשר אינו נמצא בתוכניות של קורצקי והוא התבקש למצוא לעצמו קבוצה חדשה, אך טרם הגיעו לו הצעות מליגת העל ובמועדון לא מוכנים לגשר על הפערים הכספיים עמו. נמשך המו"מ עם מגבו וגולדנברג, מגן זר עדיין על הפרק

קבוצות: הפועל חדרה
(גודל טקסט)

הפועל חדרה פתחה השבוע את אימוניה עם סגל רחב במיוחד שכולל שחקנים ממחלקת הנוער בנוסף למספר שחקנים שאינם בתוכניות של המאמן מנחם קורצקי. בין היתר ניתן למצוא את שלום אדרי למשל, שהגיע לחדרה בינואר האחרון מבית"ר ירושלים כשחתם לעונה וחצי. למרות זאת, כבר בסיום העונה שעברה הקשר קיבל הודעה שיחפש לעצמו קבוצה חדשה, אך אדרי זוכה בעיקר לצעות מהליגה הלאומית.

היורדת הטרייה לליגת המשנה, הפועל כפר סבא, הגישה הצעה רשמית לשחקן אך השכר בה נמוך משכרו של השחקן בחדרה, ובשרון לא מעוניינים בשלב זה להשלים את ההפרש. "לא תהיה ברירה וחדרה תצטרך לכבד את החוזה", אמרו בסביבתו של הקשר.

בינתיים, בחדרה ממשיכים בחיפושים אחר מגן שמאלי ונראה כי גם מגן הפועל ראשון לציון, אבו דוסו, לא יגיע לקבוצה. כפי שפרסמנו בעבר, הקבוצה מעיר היין דורשת דמי העברה על השחקן, או לחילופין שהוא יאריך את חוזהו שמסתיים בקיץ הבא, את השחקן מסרב לכך. בכל מקרה, בחדרה ינסו להגיש הצעות נוספות למגן בית"ר ירושלים אורי מגבו ולמגן בני סכנין חגי גולדנברג, בעוד במקביל ינסו למצוא בקבוצה מגן זר. המטרה היא כי בעוד שבועיים, עם היציאה למחנה האימונים בסרביה, כבר יצורף מגן חדש לסגל.

מנחם קורצקי | שלומי גבאי

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי