בדרך לאיחוד האמירויות? עוואד זוכה להתעניינות מאל פוג'יירה

מוחמד עוואד | מאור אלקסלסי

לספורט1 נודע כי האמירתיים שוחחו עם נציגיו של החלוץ ועשויים לפנות רשמית למכבי חיפה בקרוב. אחרי ה-1:6 על שרלרואה: מחמאות לאצילי, דהן ודוד, מסתמן כי רז מאיר יפתח נגד קייראט על חשבונו של סטריין

קבוצות: מכבי חיפה
(גודל טקסט)

במכבי חיפה מרוצים מאוד מהחזרה הגנרלית למפגש הראשון עם קייראט במוקדמות ליגת האלופות (רביעי ב-19:45, שידור ישיר בספורט2). האלופה הביסה אתמול (שישי) 1:6 את שרלרואה הבלגית במשחק הידידות השני במסגרת מחנה האימונים ונראתה מוכנה למשחק מול הקזחים. בניגוד למשחק האימון הקודם, בצוות המקצועי החליטו שלא לשתף את כל השחקנים ומי שלא שותף, בין השאר, היה מוחמד עוואד שעשוי לעזוב ליעד מפתיע.

לספורט1 נודע כי עוואד זוכה להתעניינות מצד אל פוג'יירה, אשר ירדה בעונה האחרונה לליגת המשנה באיחוד האמירויות. גורמים בקבוצה כבר שוחחו עם נציגיו של החלוץ ובקרוב עשויים לפנות רשמית למכבי חיפה. במקביל, נציגיו של עוואד בוחנים עבורו אופציות בפולין ובבלגיה והשחקן עצמו יצטרך להחליט על עתידו. בכל מקרה, עוואד צפוי לעזוב לאור העובדה שאינו מעוניין להישאר כחלוץ שלישי. אגב, אל פוג'יירה היא הקבוצה שממנה פארליי רוסה הגיע להפועל באר שבע בחודש ינואר האחרון. בנוסף, דייגו מראדונה המנוח שימש כמאמנה הראשי במשך שנה, בין 2017 ל-2018.

בחזרה למשחק האימון נגד שרלרואה. במועדון מהכרמל החמיאו לעומר אצילי שנכנס כמחליף וסיים עם צמד ובישול, כאשר גם שחקני הרכש אורי דהן ודין דוד זכו לשבחים, כשעבור האחרון זה היה משחקו הראשון תחת ברק בכר. המאמן תרגל אתמול מספר אופציות ובין השאר פתח עם רז מאיר כמגן ימני. מסתמן כי גם נגד קייראט מאיר יהיה בהרכב על חשבונו של ראיין סטריין, מאחר שבשלב זה התיאום בינו לשאר שחקני ההגנה טוב יותר בהשוואה לאוסטרלי שזה עתה הצטרף.

סטריין נפצע במהלך המשחק מול הבלגים, אך ההערכה היא שלא מדובר בנזק חמור והוא יהיה כשיר למשחק ברביעי הקרוב. מעבר לכך, גם עופרי ארד, חוסה רודריגס וגודסוויי דוניו לא שותפו אתמול. הבלם ייעדר מהמפגש עם קייראט, בעוד הספרדי והגנאי צפויים להיות כשירים ויחזרו לסגל.

סטריין צפוי להיות כשיר לקייראט, אך כנראה לא יפתח | האתר הרשמי של מכבי חיפה

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי