יואב כץ על עתידו של עדן בן בסט: "לא נחרוג מהתקציב שלנו"

עדן בן בסט
עדן בן בסט | מאור אלקסלסי

בעלי הפועל חיפה התייחס לסחבת במו"מ עם החלוץ, שלא התייצב לאימונים לאור העובדה שהצדדים לא הגיעו לסיכום על הארכת החוזה. פנייה נעשתה למכבי ת"א בתקווה לשאול גם העונה את שחר ואלטמן. אוז'בלט יחתום רשמית

קבוצות: הפועל חיפה
(גודל טקסט)

הפועל חיפה מעלה הילוך בכל נושא הרכש שלה ובסוף השבוע הגיעה לסיכום סופי עם החלוץ הסלובני, אלן אוז'בלט, שצפוי לחתום רשמית בקרוב. האחרון משחק בסלובן ברטיסלאבה ובמועדון מהכרמל ממתינים לאישורים כדי להביאו לישראל, אחרת הוא יגיע היישר למחנה האימונים בחו"ל.

כעת מקווים ראשי הפועל חיפה והצוות המקצועי להתחזק בזר נוסף בעמדת הקישור האחורי, כשבמקביל גם נעשתה פנייה למכבי תל אביב בתקווה לשאול גם העונה את עידו שחר ותומר אלטמן. שחר יצא עם הצהובים למחנה האימונים ונראה כי עשוי להישאר בסגל של מחזיקת הגביע, בעוד אלטמן עשוי לחזור לכרמל.

בקבוצה גם פועלים במרץ להשארת השחקנים שהיו בקבוצה ובסוף השבוע גיא משפתי חתם על חוזה חדש. האחרון זכה להתעניינות מצד מספר מועדונים בליגת העל כמו הפועל נוף הגליל ובני סכנין, אך בחיפה רצו להשאירו והציעו לו חוזה חדש שכאמור נחתם. שחקן נוסף אותו מעוניינים בחיפה להשאיר, אך עתידו לא ברור, הוא החלוץ עדן בן בסט. האחרון טרם חתם על חוזה חדש, בכל זאת זומן לפתיחת האימונים ובחר שלא להגיע עד אשר יחתום על חוזה חדש. בעלי הקבוצה, יואב כץ, התייחס לסוגייה ואמר: "אנחנו רוצים שעדן ימשיך, אבל לא נחרוג מהתקציב שלנו. צריך שגם הצד השני ירצה להישאר".

תומר אלטמן | מאור אלקסלסי

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי