מגן שמאלי זר יגיע להפועל חדרה, אדרי על סף סיכום באום אל פאחם

שלום אדרי | שלומי גבאי

לאחר שהניסיונות לצרף את אחד מבין מגבו, גולדנברג או דוסו עלו בתוהו, במועדון ינסו להנחית שחקן זר בהעברה חופשית. הקשר קיבל הצעה משודרגת מהקבוצה בלאומית וכבר נמצא על סף חתימה

(גודל טקסט)

הפועל חדרה תערוך ביום חמישי הקרוב ניסוי כלים ראשון לעונה, כאשר תארח במגרש האימונים בעיר את העולה החדשה הפועל נוף הגליל למשחק אימון. בקבוצה של מנחם קורצקי מרוצים מבניית הקבוצה ונכון לכתיבת שורות אלה, מתכוונים לבצע רכש אחד נוסף בלבד והוא בעמדת המגן השמאלי.

אחרי שמקסים גרצ'קין חזר לבית"ר ירושלים ועבדאללה ג'אבר עבר לבני סכנין, במועדון קיוו למצוא מגן ישראלי ואף פנו לאורי מגבו מבית"ר ירושלים ולחגי גולדנברג מבני סכנין, אבל השיחות עם השניים לא צלחו וגם מגן הפועל ראשון לציון, אבו דוסו, אינו משוחרר בחינם. לכן, במועדון החליטו כי בלית ברירה יגיע מגן זר בהעברה חופשית לעמדה זו. בחדרה פנו למספר מגנים זרים ומחכים לתשובה, כשההערכה היא כי יהיה שחקן רכש עד ליציאה למחנה האימונים בסלובניה בשבוע הבא.

מנגד, שלא צפוי לצאת עם הקבוצה הוא הקשר שלום אדרי. האחרון אינו בתוכניות של חדרה לעונה הבאה, על אף שרק בינואר הגיע מבית"ר ירושלים, ואמנם הוא זכה להתעניינות מצד הפועל כפר סבא, אלא שהיא לא הייתה מוכנה לשלם את מלוא שכרו. אתמול הצטרפה למירוץ הפועל אום אל פאחם, שאף נפגשה עם סוכנו של השחקן, משה גולדנברג, וסיכמה עמו את תנאיו האישיים. כעת תיערך שיחה בין נציגי חדרה לאום אל פאחם והשחקן יעבור רשמית לקבוצה מהליגה הלאומית.

שלום אדרי | מאור אלקסלסי

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי