אחרי שעות של חרדה: הפועל ב"ש תקיים משחק אימון מול גורניק

רוני לוי | דני מרון

במועדון חששו מהווריאנט ההודי, אך תוצאות הבדיקות הרגיעו והפולנים יגיעו מחר למשחק סיכום המחנה. במועדון הגיבו לסטורי של צ'יבוטה: אניסט הוצע אך יש מועמד נוסף. לוי יצטרך להחליט לגבי סייף

קבוצות: הפועל באר שבע
(גודל טקסט)

אחרי מספר שעות של חרדה, בהפועל באר שבע הורידו אתמול (שני) את מפלס הלחץ עם קיומן של הבדיקות המהירות. כפי שנכתב כאן אתמול, במועדון שלחו את כל השחקנים לבדיקת קורונה, זאת לאחר שהתברר כי חלקם שהו במחיצתם של שחקני אומוניה ניקוסיה ששהו באותו מתחם. המשחק ביום חמישי בוטל באופן מיידי והשחקנים עברו בדיקה מהירה שהוכיחה כי הם שליליים לנגיף.

החשש במועדון היה בעקבות התפרצותו של הווריאנט ההודי, משום שהעובדה שרוב השחקנים התחסנו או נדבקו בנגיף בעבר עדיין לא מגנה עליהם. בשעות הערב, לאחר שהגיעו תוצאות הבדיקה, עמלו במועדון כדי ליצור משחק אימון אחר. מחר (רביעי) בשעות הצהריים תגיע גורניק ז'בז'ה הפולנית למשחק אימון, אז יסתיים רשמית המסע של באר שבע לפולין.

במקביל, במועדון ממשיכים לעשות מאמצים להנחית שחקני רכש ורוצים להנחית לפחות אחד כזה כבר במהלך השבוע הבא. הסיבה: הקבוצה תפגוש את ארדה קרדז'אלי הבולגרית במוקדמות הקונפרנס ליג כבר ב-22 ביולי, כלומר בעוד קצת יותר משבועיים, והיא רוצה לצרף זרים לפני המשחק הראשון כדי שיספיקו להירשם לאירופה.

רועי גורדנה | צילום: הפועל "מחסני השוק" באר שבע

כפי שפורסם מוקדם יותר השבוע, דור מיכה לא יחתום בשלב זה ולא יגיע למחנה. הצדדים עמלים כעת כדי להסדיר את כל האישורים למעברו מקבוצתו בקפריסין ועד השבוע הבא הוא יוכרז כשחקן הקבוצה. במועדון התייחסו אתמול לסטורי שהעלה מאוויס צ'יבוטה, בו הוא רמז כי אניסט אבל, אותו רצה רוני לוי בעבר בקבוצה אחרת, עשוי לחתום בקבוצה. השחקן צירף את דגל ישראל ואימוג'י תוהה, כשבמועדון מספרים שאבל אכן הוצע ונחשב למועמד, אך טרם התקבלה החלטה סופית כשישנו מועמד נוסף לתפקיד הזה. הקשר קני סייף שוב הוצע לרוני לוי, שיצטרך לקבל החלטה לגביו.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי