מכבי ת"א במגעים עם לודוגורץ לגבי דן ביטון. סבוריט נפצע

דן ביטון | אריאל שלום

לספורט1 נודע כי סגנית האלופה הציעה 400 אלף יורו על חצי מכרטיסו של הקשר ואף אחוזים ממכירה עתידית. כרגע ישנם פערים. המגן סובל מנקע. גורם בסביבת השחקנים: "חלאילה ונחמיאס לא שוברי שוויון". הרננדס יימכר?

קבוצות: מכבי תל אביב
(גודל טקסט)

מכבי תל אביב פתחה היום (רביעי) את יום האימונים הרביעי שלה במחנה בהולנד. אתמול, באימון הערב, המגן השמאלי אנריק סבוריט נפצע. לאחר שעבר בדיקות הבוקר, התברר כי הספרדי סובל מנקע. אם מדובר בנקע חמור, הוא עשוי להשבית אותו למספר שבועות, אך כרגע במועדון אופטימיים. בכל מקרה, באימונים הקרובים הוא לא יתאמן.

בזמן שמכבי חיפה והפועל באר שבע התחמשו וכמעט סגרו את הסגל שלהן, סגנית האלופה עדיין לא ביצעה את השדרוג המקצועי הנדרש והסתפקה עד כה בהחתמות של אוסאמה חלאילה ועידן נחמיאס. בסביבת השחקנים סבורים לשניים פוטנציאל גדול, אבל "הם לא שוברי שוויון, הם עדיין לא חוו קבוצה גדולה וצריכים זמן עד שישתלבו במשימות של הקבוצה". גורם בסביבת השחקנים אמר: "הקבוצה השתחררה הקיץ סוף סוף כמעט מכל מגבלות הפייר-פליי של אופ"א ואפשר לרכוש שחקנים. כבר שנים שהקבוצה יוצאת למחנה אימונים בלי שהסגל קרוב להיות מושלם, לוקח לשחקנים חדשים זמן להיקלט".

בצוות המקצועי של הצהובים רוצים לראות את דן ביטון לובש עונה נוספת את מדי מכבי ת"א. קשר לודוגורץ הושאל בעונה הקודמת למחזיקת הגביע, לה היה סעיף רכישה בסך 1.2 מיליון יורו, אותו היא לא ניצלה. לספורט1 נודע כי בימים האחרונים חודשו השיחות עם אלופת בולגריה בנוגע לצירוף הקשר, אך עדיין ישנם פערים כספיים.

אנריק סבוריט | אריאל שלום

לודוגורץ עדיין דורשת 1.2 מיליון יורו עבור השחקן, בזמן שמכבי ת"א רוצים לסגור עסקה בסך 400 אלף יורו על רכישת חצי מכרטיסו של ביטון, וכמו כן להשאיר אחוזי מכירה עתידיים לבולגרים. בעונה הקודמת ביטון כבש ארבעה שערים ובישל עוד תשעה ב-28 הופעות ליגה.

ברק יצחקי עובד על הגעת שחקני רכש, אך אם לא יגיעו כאלה בקרוב, יהפוך מנחה האימונים בהולנד למחנה מבחן לשחקנים השונים שחזרו מהשאלה, וחלקם עשויים לעבות את הסגל הסופי. בכדי להתחיל את השינוי במצבת הזרים יצחקי צריך עוד להשתחרר מהשוער היווני אנדראס יאניוטיס ומהקשר הסרבי אורוש ניקוליץ'.

אתמול דווח בספרד כי אלצ'ה מעוניינת לצרף את לואיס הרננדס. אם תגיע הצעה רשמית מהקבוצה הספרדית על הבלם, מכבי ת"א צפויה להיענות אליה בחיוב תמורת פיצוי כספי. בכל מקרה, אם הרננדס יעזוב, יקבלו את ההגנה על מרכז ההגנה השחקנים הקיימים – נחמיאס, שחר פיבן, מתן בלטקסה והקפטן שרן ייני.

אוסאמה חלאילה | האתר הרשמי של מכבי תל אביב
לואיס הרננדס | אריאל שלום

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי