לביא בספק לגומלין, שחקנים במכבי חיפה: "ננצח בקזחסטן"

מכבי חיפה מאוכזבת אחרי ה-1:1 הביתי, אך מאמינה שהשגת הכרטיס לשלב הבא בליגת האלופות תלוי בה: "ספגנו שער מיותר". הקפטן סובל מחבלה וינסה לשוב לאימונים, עלי מוחמד ודין דוד יעמדו לרשות בכר בשבוע הבא

קבוצות: מכבי חיפה
(גודל טקסט)

מכבי חיפה לא ציפתה לפתוח את עונת 2021/22 עם תיקו ביתי בסיבוב המוקדמות הראשון של ליגת האלופות, אבל אתמול (רביעי) היא סיימה ב-1:1 בלבד נגד קייראט וההכרעה עברה לגומלין שייערך ביום רביעי בקזחסטן.

מכיוון שחוק שערי החוץ בוטל החל מעונת המשחקים הנוכחית, במכבי חיפה שומרים על אופטימיות ומאמינים שעלייה לשלב הבא עדיין תלויה בהם: "היינו יותר טובים ברוב שלבי המשחק, אבל ספגנו שער מיותר. היינו צריכים לשמור על התוצאה".

שחקנים במכבי חיפה הודו שהורגשו פערים בכושר המשחק לעומת הקזחים, שכבר נמצאים בעיצומה של העונה והשיגו את השוויון היקר להם לקראת סיום המשחק, אולם זו גם הייתה הציפייה בשל העובדה שהקבוצה שבה ממחנה אימונים רק שלושה ימים לפני המפגש והחלה את אימוניה לעונה בסך הכל לפני שלושה שבועות: "נמשיך לעבוד קשה ונעשה את העבודה בשבוע הבא", סיפרו.

שחקני מכבי חיפה מאוכזבים | מאור אלקסלסי

בנוסף לעניין הכושר, הקזחים שיחקו חזק וכבר בפתיחה נפגע הקפטן נטע לביא. הקשר עבר היום צילום בעקבות הכאבים בשוק והוא סובל מחבלה בלבד, כך שבקבוצה יעשו מאמצים להכשירו לגומלין בשבוע הבא. בניגוד ללביא, גם עלי מוחמד ודין דוד התלוננו על כאבים ונבדקו, אולם שני האחרונים צפויים לעמוד לרשותו של ברק בכר בקזחסטן. כידוע, ראיין סטריין הפצוע ככל הנראה ייעדר גם בשבוע הבא והבלם עופרי ארד ינסה לשוב לאימונים בסוף השבוע.

למרות הכל, היו שני שחקנים שזכו למחמאות על הופעתם אתמול והם הקשר מוחמד אבו פאני ובעיקר הבלם רמי גרשון, שפעמיים הצליח להציל את הקבוצה מספיגה. באשר לאבו פאני, השבוע פרסמנו בספורט1 שלקשר אין הצעות מעבר לים ואלפי האוהדים בסמי עופר שרו לו אמש "תישאר, תישאר". במועדון ינסו פעם נוספת להציע לו להאריך חוזה והוא מצדו יקווה למצוא קבוצה בשבועיים הקרובים.

גם הוא ייבדק. עלי מוחמד | מאור אלקסלסי

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי