בהפועל חיפה הופתעו: "אין לנו כוונה לשחרר את חנן ממן"

חנן ממן | מאור אלקסלסי

בתגובה לידיעה בספורט1 על כך שהקשר הוצע להפועל תל אביב, במועדון הבהירו: "רק הצעה שלא נוכל לסרב לה תגרום לנו לחשוב על זה". בסביבת הקשר טוענים שהובטח לו שדרוג בשכרו

קבוצות: הפועל חיפה
(גודל טקסט)

בהפועל חיפה הופתעו מהפרסומים הבוקר לפיהם חנן ממן עשוי לעזוב את הקבוצה ובעיקר על כך שהוא הוצע להפועל תל אביב, כפי שפורסם בספורט1. לקשר יש חוזה עד תום העונה ובסביבת השחקן טוענים שבנובמבר האחרון, כאשר השלים רשמית את חזרתו למועדון, הובטח לו שבעונת 2021/22 יזכה לשדרוג בשכרו.

ממן מעוניין בשדרוג שכרו או לפחות בהארכת חוזהו, אבל במועדון הבהירו: "חנן ממן הוא שחקן חשוב מאוד בהפועל חיפה ורק הצעה שלא נוכל לסרב לה תגרום לנו לחשוב על שחרורו. אין כוונה כזו".

במקביל, במועדון פועלים לחיזוק הסגל בהקדם ומצפים להשלים ביממה קרובה את צירופו של החלוץ אלן אוזבולט, שחקן סלובן ברטיסלבה בעונה האחרונה שיצטרף בהשאלה עם אופציית רכישה. הסלובני אמור לנחות אחר הצהריים בישראל, לעבור בדיקות רפואיות ולחתום.

שחקן נוסף שבהפועל חיפה מקווים שישוב הוא תומר אלטמן, הקשר שחזר למכבי תל אביב ואינו נמצא בתכניות שלה. בהפועל חיפה מחכים שאלטמן יתיר את חוזהו בקריית שלום כדי להחזירו לקבוצה ובמקביל ממשיכים בחיפוש אחר שני קשרים זרים.

תומר אלטמן | מאור אלקסלסי

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי