חנן ממן הוצע להפועל ת"א, ששוקלת לערער שוב על עונש קלינגר

חנן ממן
חנן ממן | מאור אלקסלסי

קשר הפועל חיפה יחזור לקדנציה שנייה? גורמים הציעו אותו, אך כרגע לא נעשתה פנייה. במועדון התאכזבו מדחיית הערעור הראשון ודנים האם להגיש ערעור נוסף לבית הדין העליון. שטיין מחפש קבוצה, בלס מבוקש בלאומית

קבוצות: הפועל תל אביב
(גודל טקסט)

בבית הדין של התאחדות לכדורגל דחה אתמול (רביעי) את הערעור של הפועל תל אביב בנוגע לעונש של ניר קלינגר, אשר נותר בעינו. המאמן יהיה מורחק מששת המחזורים הראשונים של ליגת העל בעונה הקרובה, ובמועדון קיבלו את ההחלטה באכזבה גדולה. האדומים חשים פגיעה מוראלית והאמינו שאכן העונש יומתק מעט.

הפועל ת"א שוקלת להגיש ערעור נוסף לבית הדין העליון, והיא יכולה זאת בתוך חמישה ימים מהיום. נכון להבוקר, עדיין אין החלטה בנושא. ראשי המועדון דנים בהרחבה ויש כאלה שרוצים להוביל מהלך לערעור נוסף, במטרה שלכל הפחות העונש יחול גם על משחקי גביע הטוטו ולא רק על משחקי ליגת העל.

האדומים פועלים להנחית בישראל את סיאנדה קולו, פארליי רוסה ולוסיו, במטרה שהשניים האחרונים יחתמו רשמית, אך זה יקרה רק אחרי שיסיימו בידוד באירופה בהתאם לכללי הכניסה לישראל. כזכור, קולו גורש מהארץ אחרי שהגיע לנתב"ג עם אישור כניסה לא תקין.

ניר קלינגר | מאור אלקסלסי

בינתיים, לספורט1 נודע כי גורמים הקשורים להפועל ת"א הציעו בימים האחרונים למועדון את חנן ממן. הקשר בן ה-31, ששיחק במדים האדומים בעונת 2012/13, עשוי לעזוב את הפועל חיפה, אך כרגע לא נעשה שום מהלך מצד הפועל ת"א בנושא.

רז שטיין, שלא התאקלם מקצועית, מחפש קבוצה. כידוע, בני סכנין מעוניינת בו, והוא בודק אופציות גם בקפריסין ורומניה. שחקן נוסף שיעזוב הוא אופק בלס הצעיר, שהפסיק להגיע לאימונים ונמצא מחוץ לתכניות המקצועיות. המגן מבוקש בעירוני רמת השרון והפועל אדומים אשדוד. אופק הוא בנו של קשר העבר יוסי בלס, ונכדו של חלוץ העבר של הפועל ת"א, דוד "סלים" קרמו, שזכה עם הקבוצה באליפות אסיה ההיסטורית בשנות ה-60.

רז שטיין | אריאל שלום

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי