הפתעה בבית"ר? קומאן שוקל להשאיר את אוקמפוס

סנטיאגו אוקמפוס
סנטיאגו אוקמפוס | ברני ארדוב

המגן עשוי להמשיך בבירה. פלייטר לא צפוי להמריא למחנה, המטרה כעת - בלם וחלוץ זרים. גורם על החתמת גיאסי: "אין לנו עוד אחד כזה, שחקן עם מספרים לא היה מגיע לכאן". אוחנה יציע לנבחנים לצאת לאוסטריה

קבוצות: בית"ר ירושלים
(גודל טקסט)

אחרי החתמת שחקן הכנף אדווין גיאסי, בבית"ר ירושלים רוצים להנחית זר נוסף במחנה האימונים שייערך באוסטריה, אליו תצא הקבוצה בשבוע הבא – בלם או חלוץ. מלבד הרכש החדש, בסגל הקבוצה כרגע נמצאים גם מתאוסיניו, מרקו יאנקוביץ', סנטיאגו אוקמפוס וחלאופילו פלייטר, כך שבית"ר תצטרך לשחרר זר נוסף כדי להביא שניים חדשים.

הפתעה מגיעה מכיוונו של סנטיאגו אוקמפוס. בשיחה בין ארווין קומאן לאלי אוחנה הבהיר ההולנדי כי הוא רוצה לתת הזדמנות מחודשת למגן הימני, שצפוי לצאת למחנה ויימכר רק אם תגיע הצעה מעניינת. במצב הנוכחי, השניים מאמינים שחזרת מקס גרצ'קין, בתוספת בלם זר ברמה גבוהה, תשדרג את בית"ר.

לעומתו, מי שלא יגיע למחנה הוא פלייטר, ששוהה עם נבחרתו ובמועדון ינסו להשתחרר מהחוזה שלו בשל האכזבה ממנו. כפי שפורסם כאן אתמול (חמישי), גם מיכאל אוחנה לא צפוי לצאת למחנה של בית"ר ירושלים. הקשר עדיין לא מסוגל להתאמן וסובל מכאבים בברך. בעקבות המצב הנוכחי, במועדון קיבלו החלטה כי עליו להישאר לטיפולים בישראל ואם לא יחול שינוי פתאומי במצבו – הוא יישאר בארץ.

חלאופילו פלייטר | דני מרון

החתמת גיאסי אתמול הפכה לשיחת היום. גורם במועדון התייחס למספרים של שחקן הכנף ואמר: "הוא היה בראש הרשימות שלנו הקיץ הזה וניסינו להביא אותו תקופה ארוכה. שחקן עם מספרים מרשימים לא היה מגיע לכאן. הבאנו אותו כי יש לו רגל שמאל ואיכויות שונות משחקנים אחרים. אין לנו עוד אחד כזה. חיפשנו שחקן עם כוח, מהירות ועוצמות".

קומאן הבהיר כי בית"ר נשענת על שחקנים טכניים, שאוהבים "לקבל את הכדור לרגל" ומחפש לשנות את הסגנון של הקבוצה. בקבוצה מאמינים שלירן רוטמן חזר בשל יותר מההשאלה, שמתאוסיניו יוכל לשפר את המספרים וכך גם ירדן שועה – אם לא תגיע הצעה עליו.

בית"ר תצא למחנה ביום חמישי הקרוב. בשלב זה, קומאן נוטה להציע לכל ארבעת הנבחנים – עומר לקאו, איתי בנבנישתי, יהב אפריאט ואיתי לוי להמשיך למחנה. כעבור יומיים מהגעתה למחנה הקבוצה תפגוש את פאקסי מהליגה ראשונה בהונגריה. יומיים אחר כך היא תתמודד מול ספרטקוס מהליגה השנייה. ביום חמישי, שבוע לאחר פתיחת המחנה, היא תנעל את משחקיה מול א.א.ק לרנקה.

אדווין גיאסי במדי דאלאס | Matthew Visinsky/Icon Sportswire via Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי