בהפועל חיפה מעריכים: "בן בסט יחתום בימים הקרובים"

עדן בן בסט | ברני ארדוב

לאחר שיחות בין הצדדים נראה כי ישנה התקדמות והחלוץ הוותיק ימשיך עונה נוספת. אוז'בולט ישלים את הבדיקות הרפואיות ויצטרף. ורמוט סירב לשמש כמנהל מקצועי במחלקת הנוער. בשני: משחק אימון נגד נוף הגליל

קבוצות: הפועל חיפה
(גודל טקסט)

הפועל חיפה ממשיכה את הכנותיה לעונת 2021/22 ומחר (שני) צפויה לערוך משחק אימון ראשון מול הפועל נוף הגליל. במועדון מתכוונים להגביר הילוך בכל הנוגע לבניית הסגל והיום צפוי לחתום רשמית החלוץ הסלובני אלן אוז'בולט. החלוץ הגיע כבר ביום חמישי לישראל והיום ישלים את הבדיקות הרפואיות ויחתום על חוזה לעונה אחת עם אופציה לעונה נוספת. הסלובני יגיע בהשאלה עם אופציית רכישה בסיום העונה וירוויח כ-160 אלף דולר לעונה.

בנוסף, במועדון מקווים כי גם החלוץ עדן בן בסט ימשיך בקבוצה. במהלך סוף השבוע נערכו מספר שיחות בין החלוץ הוותיק (34) לבין ראשי הקבוצה כולל הבעלים יואב כץ ונראה שיש התקדמות משמעותית בין הצדדים. "יש רצון מצד שני הצדדים להמשך ההתקשרות ובן בסט יחתום בימים הקרובים", אמרו בקבוצה מהכרמל.

מעבר לכך במועדון רוצים להתחזק במרכז השדה בשני קשרים זרים וגם מקווים להשלים את מעברו של תומר אלטמן. הקשר הושאל בעונה האחרונה ממכבי תל אביב אך כעת מעוניין להתיר את חוזהו מהמועדון הצהוב ולהגיע כשחקן חופשי לכרמל.

בנושא אחר, איש העסקים צחי נקש שצפוי בעונה הקרובה לשתף פעולה עם כץ בנושא קידום מחלקת הנוער הציע לשחקן העבר, גילי ורמוט, לשמש כמנהל מקצועי במחלקה אך ורמוט סירב בשלב זה.

גילי ורמוט
גילי ורמוט | אודי ציטיאט

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי