דוידה פטרוצ'י חתם בהפועל ב"ש: "שמעתי דברים טובים"

דוידה פטרוצ'י | הפועל באר שבע

הקבוצה מבירת הנגב הודיעה רשמית על חתימתו לשנתיים של הקשר האיטלקי, לו עבר במנצ'סטר יונייטד ורומא: "נרגש מאוד לפתוח פרק חדש בקריירה שלי בישראל

קבוצות: הפועל באר שבע
(גודל טקסט)

הפועל באר שבע הודיעה ביום שישי האחרון כי דוידה פטרוצ'י סיכם במועדון, והיום (ראשון) הקשר האיטלקי השלים רשמית את מעברו כאשר חתם לשנתיים בקבוצה של רוני לוי. "אני נרגש מאוד לפתוח פרק חדש בקריירה שלי בישראל ולהצטרף למועדון הכדורגל הפועל באר שבע", אמר פטרוצ'י לאחר החתימה. "שמעתי דברים טובים על הקהל החם והתומך ועל האווירה באצטדיון. אני מצפה להתחיל לעבוד עם חבריי לקבוצה ולשמח את האוהדים".

השחקן בן ה-29 גדל במחלקת הנוער של רומא ולאחר מכן עבר למנצ'סטר יונייטד. בשנתיים האחרונות שיחק באסקולי וקוזנצה מהליגה האיטלקית השנייה, עם האחרונה ירד בעונה החולפת לליגה השלישית. לפני כן, שיחק בליגה הטורקית במדי ריזספור ובליגה הרומנית במדי קלוז'.

בנוסף, שיחק פטרוצ'י בתחילת הקריירה באופן קבוע בנבחרות הצעירות של איטליה, כולל נבחרת הנוער, ולזכותו שני תארים – אליפות ליגת המילואים של הפרמיירליג בשנת 2013 עם מנצ'סטר יונייטד ובחלוף שלוש שנים זכה עם קלוז' בגביע הרומני.

האיטלקי הפך לשחקן הרכש התשיעי בקיץ של הפועל באר שבע לאחר אריאל הרוש (הירנביין), איתן טיבי (מכבי תל אביב) יוג'ין אנסה (קריית שמונה), איתי שכטר (מכבי תל אביב), עומרי גלזר (מכבי חיפה), רועי גורדנה (מ.ס. אשדוד), אביב סולומון (הפועל כפר סבא) ואיאד אבו עביד (הפועל תל אביב).

צפו בביצועיו

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי