מכבי חיפה הודיעה: ניקיטה רוקאביצה לא יחזור

הירוקים שמו סוף לשמועות ונפרדו ממלך שערי הליגה בשנתיים האחרונות. יעקב שחר: "הבהיר שמעוניין לשחק בחו"ל. הוא חלק מאיתנו גם אם לא ממשיך, מודים לו על השנים היפות". חזיזה שב לאימונים ובתמונת ההרכב לקייראט

קבוצות: מכבי חיפה
(גודל טקסט)

הסאגה הסתיימה. מכבי חיפה הודיעה היום (ראשון) רשמית כי ניקיטה רוקאביצה לא יחזור לקבוצה. אתמול נודע כי החלוץ העביר מסר דרך צד שלישי על רצונו לחזור לשולחן המו"מ וגל שמועות הוצת. על כן, בכרמל רצו לשים לכך סוף ופרסמו הודעה רשמית הכוללת התייחסות של הבעלים, יעקב שחר.

שחר אמר: "במהלך העונה ולקראת סיום חוזהו של החלוץ, ניקיטה רוקאביצה במועדון שלנו, הוצע לו בפגישה שקיימנו בנושא ובמועדים נוספים, כולל שיחות עם סוכנו, לדון על המשך ההתקשרות והארכת חוזהו במכבי חיפה. ניקיטה הבהיר כל העת, כי בשלב זה של הקריירה שלו הוא מעוניין לשחק בחו"ל. לכשהתקרב מועד החזרה לאימונים וההכנות הסופיות לקראת המשחקים באירופה, התקשרנו עם שחקנים נוספים בעמדה הקדמית. ניקיטה היה חלק חשוב בקבוצה. בשנתיים האחרונות היה מלך השערים של הליגה ובורג חשוב בזכייתנו באליפות. ניקיטה הוא חלק מאיתנו גם אם אינו ממשיך לשחק במכבי חיפה. אנו מודים לניקיטה על השנים היפות ומאחלים לו בריאות והצלחה".

רוקאביצה בעצם סיים פרק של חמש שנים במכבי חיפה, כאשר בשתי העונות האחרונות סיים כמלך שערי ליגת העל ועזר לירוקים להניף בעונה הקודמת את צלחת האלופות לראשונה אחרי עשר שנים. החלוץ האוסטרלי נכנס לספרי ההיסטוריה של המועדון ונמצא במקום השביעי בטבלת הכובשים שלו בכל הזמנים, כאשר מקדימים אותו רק זאהי ארמלי, יניב קטן, דני רום, ראובן עטר, ג'וני הרדי ויוסי בניון.

יש לציין שאשתו של רוקאביצה, ויקה, העלתה הבוקר, הרבה לפני ההודעה הרשמית, פוסט לאינסטגרם – שהחלוץ שיתף – וגם היא דאגה להעביר מסר ברור, כנראה לאור הדיווחים על כך שמכבי תל אביב והפועל באר שבע בתמונה: "נחמד לגלות על המשך הדרך שלנו בחדשות. לא מבינה איך אנשים עדיין מאמינים למה שרושמים, כשאפילו אנחנו לא יודעים מה צופן לנו העתיד".

ויקה רוקאביצה במסר | אינסטגרם

בתוך כך, מכבי חיפה נחתה הלילה (בין ראשון לשני) בקזחסטן לקראת משחק הגומלין מול קייראט אלמטי (רביעי, החל מ-16:55 בספורט1), האלופה המקומית שהצליחה לשוב מסמי עופר עם 1:1 במשחק הראשון במוקדמות ליגת האלופות. למרות התיקו וגם בשל העובדה שבוטל חוק שערי החוץ, הירוקים אופטימיים באפשרותם לנצח את קייראט בחוץ ולהעפיל לסיבוב הבא, שם ממתינה למנצחת הכוכב האדום בלגרד, אלופת סרביה.

מכבי חיפה תתייצב למשחק ללא הקפטן נטע לביא, שאובחן עם סדק בשוקית וייעדר בשלושת השבועות הבאים, משמע שהוא לא אמור לשחק גם בסיבוב הבא – בין אם יהיה זה במוקדמות האלופות או בסיבוב המוקדמות השני של הקונפרנס ליג. לעומת לביא, מי שיצא עם הקבוצה על אף שלא התאמן אתמול הוא דולב חזיזה שהתלונן על כאבי בטן, אולם הבהיר כי הוא מרגיש הרבה יותר טוב והיום ינסה להתאמן: "דולב היה ונמצא בתמונת ההרכב", הבהירו במכבי חיפה.

שחקנים נוספים שייעדרו הם גם ראיין סטריין ועופרי ארד, משמע שרמי גרשון צפוי להמשיך במרכז ההגנה לצד בוגדאן פלאניץ' ובצד ימין של ההגנה יעלה רז מאיר. ההתלבטות היא בעיקר בחוד, שם שוקל ברק בכר לעלות עם בן שהר או דין דוד על חשבון גודסווי דוניו.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי