הרשים את קומאן: בנבנישתי ימריא עם בית"ר לאוסטריה

ארווין קומאן | בית״ר ירושלים, האתר הרשמי

השחקן שסיים חוזה באום אל פחם עשוי לחתום, במועדון נוטים לצרף גם נבחנים אחרים. מסתמן: בלם יגיע למחנה האימונים. גם אוקמפוס קיבל הודעה שימריא עם הקבוצה

קבוצות: בית"ר ירושלים
(גודל טקסט)

בבית"ר ירושלים מנסים לקדם הגעת בלם וחלוץ עד סיום מחנה האימונים באוסטריה, שייפתח ביום חמישי. כפי שפורסם כאן, בתקופה האחרונה ניסתה בית"ר לצרף אחד משני בלמים, אולריך מלקה ששיחק בהפועל תל אביב וחתם בימים האחרונים אצל קלוז' וסטפן אקה, מאוניברסיטטה – בלם בן 30 שחתם לאחרונה בקריית שמונה. בבית"ר טוענים כי מספר שמות אחרים נמצאים על הפרק ואחד מהם ישתף פעולה עם אוראל דגני במרכז ההגנה.

בבית"ר קיבלו הבוקר החלטה להוציא את אופיר בנבינשתי למחנה באוסטריה, זאת לאחר שהרשים את המאמן ארווין קומאן באימונים עד כה. גם עומר לקאו עשוי לצאת. ההחלטה לגבי יהב אפריאט ואיתי לוי תתקבל עד מחר, כשהנטייה היא לקחת חלק מהם למחנה להמשך התרשמות.

כזכור, שני שחקנים שלא ימריאו למחנה הם מיכאל אוחנה, שסובל מכאבים בברך, וכן החלוץ חלאופילו פלייטר, ששוהה עם נבחרת סורינאם בגולד קאפ. בבית"ר מציעים את החלוץ לקבוצות אחרות בליגת העל, כשעדיין לא התקבלה הצעה עבורו.

אחרי החתמת אדווין גיאסי, המטרה היא לצרף בלם וחלוץ זרים שיצטרפו למתאוסיניו, מרקו ינקוביץ' וסנטיאגו אומקפוס, שבימים האחרונים התקבלה החלטה לנסות ולתת לו הזדמנות נוספת, אלא אם תגיע הצעה עבורו. אוקמפוס כבר קיבל הודעה ששוריין עבורו מקום בטיסה.

סנטיאגו אוקמפוס | דני מרון

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי