כץ: "שטרלינג לא פעיל במועדון". 0:2 להפועל חיפה מול נוף הגליל

יואב כץ
יואב כץ | דני מרון

טל שגב הנבחן ובן אז'ובל כבשו מהנקודה הלבנה. הבעלים התראיין ל-103FM וסיפר על הריחוק מהקבוצה ("כשאתה לא כאן זה משפיע על קבלת החלטות"), המנכ"ל ("מאוד עוזר") ועתיד בן בסט ("הגשנו הצעה אך עדיין לא סיכמנו")

קבוצות: הפועל חיפה
(גודל טקסט)

הפועל חיפה נמצאת בעיצומן של ההכנות לקראת העונה החדשה, והיא צלחה את משחק האימון הראשון שלה כשגברה 0:2 על הפועל נוף הגליל. שני השערים נכבשו מפנדל במחצית השנייה מרגליהם של טל שגב שנבחן בקבוצה ובן אז'ובל. מהמשחק נעדרו שני קשרי הקבוצה, לירן סרדל וחנן ממן. הראשון נעדר עקב מחלה, בעוד השני עדיין מחלים מפציעה בשרירי הבטן.

הרכב הפועל חיפה: אוהד לויטה, דור מלול, ניסו קפילוטו, לואי טאהא, דודי טוויטו, גיא משפתי, גל אראל, סער פדידה, איתי בוגנים, עמנואל סמדיה (נבחן), אלון תורג'מן.

הרכב הפועל נוף הגליל: סטפן מרינוביק, ויקי כחלון, דולב אזולאי, סורי קרמקו (נבחן), יבגני ברקמן, תום סקלובין, סולומון דניאל, ירין פרץ, רועי שוקרני, עמאד דיאומנדי (נבחן), סתיו נחמני.

בינתיים, בעלי הקבוצה, יואב כץ, התראיין ל-103FM עם שובו לישראל אחרי תקופה ארוכה. בשיחה הוא התייחס לעתידו של עדן בן בסט, לקושי בכניסה לישראל, ולמנכ"ל אורן שטרלינג, שאינו ממלא את תפקידו מאז שנודע כי הוא מעורב בפרשת מין.

החזרה לישראל אחרי כשנתיים: "זה קשה מאוד. צריך לעבור שבעת מדורי גיהינום בשביל להיכנס. לבדי לא הייתי מצליח לעשות את זה, עם קצת עזרה מחברים עשיתי את זה".

התרשמותו מיורו 2020: "ראיתי קצת, נהניתי. חבל שלא היה הרבה קהל אבל היו משחקים מרגשים ומלהיבים. בסך הכל הייתה רמה טובה מאוד".

המנכ"ל אורן שטרלינג, שעדיין פעיל ומגיע למשחקי אימון: "זה נכון שהוא הגיע למשחק אימון, אך זה שהוא פעיל זה לא נכון. היות שמינינו ממלא מקום צריך להעביר את העבודה. זו עבודה קשה עם הרבה מאוד פרטים והוא די משתף פעולה בהעברת הסמכויות והידע. כיום לנהל קבוצת כדורגל זה לא פשוט, זה דבר מורכב מאוד. הוא מאוד עוזר".

אורן שטרלינג | יותם רונן

עתידו של עדן בן בסט: "הגשנו לו הצעה אבל עדיין לא סיכמנו. אנחנו מתקדמים. היה לנו משחק אימון מעניין נגד נוף הגליל. אנחנו בודקים הרבה שחקנים והולכים בכיוון הנכון".

לכמה זמן הוא בישראל: "לא יודע, אני צריך גם להתפרנס. אני לא מתפרנס מהפועל חיפה. ההישארות שלי תלויה בכך שהקבוצה תצא למחנה אימונים בקפריסין. הפרוצדורה של להיכנס ולצאת אחר כך עוד פעם זה מאוד לא קל, אני לא בחור צעיר. אני לא רגיל להיות בחדר במלון ושאומרים לי לא לצאת".

עדן בן בסט
עדן בן בסט | מאור אלקסלסי

שינוי במידת המעורבות בקבוצה: "אני חושב שכשאתה לא נוכח כאן זה משפיע – אולי לא כל כך במעורבות אלא יותר בקבלת החלטות נכונות. כשאתה לא נמצא כאן ואתה בן אדם שבדרך כלל משפיע אז יש השפעה על קבלת החלטות נכונות. לדעתי שנה שעברה הייתה יכולה להיות הרבה יותר טובה אם הייתי מבלה יותר זמן בארץ."

אי הסכמתו של גילי ורמוט להפוך למנהל המקצועי במחלקת הנוער: "אני לא הצעתי לו את זה. אולי מישהו אחר הציע לו, לא אני. יכול להיות שמישהו אמר לו משהו, זה בהחלט אפשרי. זו בדיוק הנקודה – ברגע שבן אדם לא כאן אז ההשפעה קצת יורדת. הוא סירב להצעה שהוא לא קיבל".

אם יהיה מנהל מקצועי למחלקת הנוער: "נעבוד חזק מאוד בשביל להרים את מחלקת הנוער. האם יהיה מנהל מקצועי? אני אומר שכן, אבל זה קצת ספקולטיבי ברגע זה".

יואב כץ
יואב כץ | ערן לוף

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי