רוקאביצה נפרד: "באתי למכבי חיפה כשאף אחד לא רצה להגיע לכאן"

ניקיטה רוקאביצה | מאור אלקסלסי

הסקורר האוסטרלי, שעזב סופית את הירוקים, פרסם פוסט פרידה מרגש: "מודה לכל מי שקשור למועדון ולאוהדים המדהימים שיישארו בלב שלי לנצח, השיר שהכנתם בשבילי מתנגן לי בראש. נתראה בקרוב"

קבוצות: מכבי חיפה
(גודל טקסט)

עידן הסתיים היום (שני) רשמית במכבי חיפה. האלופה הודיעה רשמית על עזיבתו של ניקיטה רוקאביצה, שאמנם הפך לשחקן חופשי כבר לפני מספר שבועות, אך לאחרונה נפוצו שמועות על כך שייתכן שמלך שערי ליגת העל בשתי העונות האחרונות יחתום בסופו של דבר על חוזה חדש. הירוקים רצו לשים סוף לספקולציות ולכן פרסמנו הודעת פרידה רשמית.

כזכור, אתמול נודע כי החלוץ העביר מסר דרך צד שלישי על רצונו לחזור לשולחן המו"מ וגל שמועות הוצת. רוקאביצה בעצם סיים פרק של חמש שנים במכבי חיפה, כאשר בשתי העונות האחרונות סיים כמלך שערי ליגת העל ועזר לירוקים להניף בעונה הקודמת את צלחת האלופות לראשונה אחרי עשר שנים. החלוץ האוסטרלי נכנס לספרי ההיסטוריה של המועדון ונמצא במקום השביעי בטבלת הכובשים שלו בכל הזמנים, כאשר מקדימים אותו רק זאהי ארמלי, יניב קטן, דני רום, ראובן עטר, ג'וני הרדי ויוסי בניון.

אחרי הודעת הפרידה הרשמית של מכבי חיפה, רוקאביצה נפרד גם הוא בפוסט מרגש שפרסם בחשבון האינסטגרם שלו. החלוץ בן ה-34 כתב: "הגיע הזמן להגיד כמה מילים. 5 שנים.. איפה להתחיל? הגעתי למכבי חיפה כשאף אחד לא רצה להגיע לפה וכולם רצו רק לעזוב. אבל בכל זאת הגעתי עם מטרה אחת – להביא את המועדון הענק הזה למקום שהוא שייך אליו, להיות בטופ".

ניקיטה רוקאביצה | מאור אלקסלסי

"עבורי היה זה רגע מיוחד להגיע לחיפה, בגלל שאשתי מפה. כשביקרתי בישראל בגיל 11 זכרתי את האהדה סביב הקבוצה. בחמש השנים שלי כאן קרו הרבה דברים. בשנתיים הראשונות שלי במועדון עברתי תקופות קשות, אבל לבסוף הדברים התחילו להשתנות. זה הפך להיות הבית שלי בישראל, שתי הבנות שלי נולדו פה".

"אני רוצה להגיד תודה ענקית לכל מי שקשור למועדון הזה, מהיום הראשון שלי בו ועד עכשיו. לכל הצוות, לכל החברים שלי לקבוצה שמזמן הפכו לאחים שלי. השגנו דברים נהדרים יחד. הכי חשוב כמובן להודות לאוהדים. מהרגע הראשון הראיתם לי כמה אתם אוהבים. אתם פשוט מדהימים ואתם תישארו בלב שלי לנצח. אני כל הזמן שומע את השיר שהכנתם בשבילי מתנגן לי בראש. תמיד נתתי את כל כולי כשדרכתי על הדשא ואני מקווה שהבאתי לכם הרבה רגעים יפים. אני אוהב את כולכם המון. זו לא פרידה, עוד נתראה בקרוב. שלכם, מספר 13, ניקי".

פוסט הפרידה של ניקיטה רוקאביצה | צילום מסך, אינסטגרם

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי