ההפתעה הטקטית והעבודה המנטלית: מכבי חיפה מוכנה לקייראט

הירוקים יפגשו ב-17:00 (ישיר בספורט1) את הקזחים בחוץ לגומלין של סיבוב המוקדמות הראשון של ליגת האלופות. בכר מתכנן לשנות מערכים תוך כדי המשחק, הקבוצה מתכננת לבוא באגרסיביות. דוד וגולדברג צפויים לפתוח

קבוצות: מכבי חיפה
(גודל טקסט)

"זה משחק שהוא גמר גביע ומשחק שיכול לתת כיוון לעונה כולה", אמר הבוקר (רביעי) גורם במכבי חיפה לקראת הגומלין מול קייראט בסיבוב המוקדמות הראשון של ליגת האלופות, אשר ייערך הערב בקזחסטן (החל מ-16:55, שידור ישיר בספורט1). כזכור, במשחק הראשון, הקבוצות נפרדו ב-1:1 באצטדיון סמי עופר לפני שבוע בדיוק.

כידוע, בעקבות ביטול חוק שערי החוץ, כל תוצאת תיקו תוביל להארכה, כאשר המטרה של הירוקים היא כמובן לנצח ולסיים את העבודה ב-90 דקות בדרך למפגש מול הכוכב האדום בלגרד בסיבוב הבא. במקרה של הפסד, מכבי חיפה תנשור לקונפרנס ליג ותתמודד מול המודחת במשחק בין נפטצ'י באקו לדינמו טבילסי, שאף הן ייפגשו היום לגומלין בסיבוב המוקדמות הראשון של ליגת האלופות (1:2 לנפטצ'י במשחק הראשון).

במהלך הימים האחרונים המאמן ברק בכר תרגל שתי שיטות. ההערכה היא כי מכבי חיפה תעלה עם שלושה בלמים, כאשר שון גולדברג יערוך בכורה וישחק כבלם השמאלי לצד בוגדן פלאניץ' ורמי גרשון. במקרה כזה, דולב חזיזה ישחק על כל הכנף השמאלית, תפקיד אותו מילא בעבר מספר פעמים בבני יהודה תחת יוסי אבוקסיס.

דולב חזיזה | מאור אלקסלסי

בחלק הקדמי, דין דוד צפוי לפתוח לראשונה ולשחק לצד עומר אצילי וצ'רון שרי. על כן, גודסוויי דוניו יירד לספסל. בצוות המקצועי ציינו כי ייתכן שבמהלך המשחק תוך כדי תנועה המערך ישתנה, כאשר הקבוצה תעבור לרביעיית הגנה ושון גולדברג יוסט לעמדת המגן השמאלי. מוחמד אבו פאני וחוסה רודריגס ישחקו במרכז השדה.

בימים אחרונים עבדו חזק גם על הפן המנטלי. במשחק הראשון בין הקבוצות, קייראט הציגה משחק אגרסיבי מאוד ובכר הבהיר אתמול במשחק העיתונאים: "היא שיחקה אגרסיבי, על גבול הברוטלי". עם גישה דומה רוצים להגיע הירוקים הערב. "לא יכול להיות שנוותר להם. נצטרך להראות להם את הכוח שלנו מהשנייה הראשונה ועד האחרונה", אמרו במכבי חיפה.

הרכב משוער: ג'וש כהן, רז מאיר, בוגדן פלאניץ', רמי גרשון, שון גולדברג (סאן מנחם), חוסה רודריגס, מוחמד אבו פאני, צ'רון שרי, דולב חזיזה, עומר אצילי, דין דוד.

דין דוד | מאור אלקסלסי

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי