פרץ צפוי לפתוח בקונפרנס ליג: "יש לנו אמון רב ביכולות שלו"

דניאל פרץ | מאור אלקסלסי

ואן לוון אישר כי טננבאום לא כשיר, המחליף חסר הניסיון של מכבי ת"א אמור לעמוד בין הקורות במשחק הקרוב. במועדון טוענים: לא רק פיזה מעוניינת ביונתן כהן. המאמן: "נחליט עם מירושי ישחק אצלנו או בקבוצה אחרת"

קבוצות: מכבי תל אביב
(גודל טקסט)

כשנותרו ימים ספורים למשחק הרשמי הראשון של העונה, במכבי תל אביב מודאגים ממצבו של דניאל טננבאום. השוער הראשון של מחזיקת הגביע ממשיך להתאושש ממתיחה בגבו, אך כשירותו למשחק הראשון במסגרת הקונפרנס ליג נמצאת בספק, ולכן דניאל פרץ בן ה-21, השוער המחליף שעדיין לא הספיק לרשום הופעה אחת בליגת העל, צפוי לפתוח בין הקורות כשצהובים יפגשו את המנצחת בין גאגרה הגאורגית לסוטג'סקה המונטנגרית.

בנושא אחר, סוגיית יונתן כהן עדיין על הפרק ושחקן ההתקפה קיים שיחות עם אנשי מכבי תל אביב, בהן העביר מסר שלפיו הוא מבקש לעזוב עכשיו. הצהובים ממתינים להצעה משופרת מפיזה האיטלקית וטוענים כי קבוצות נוספות באירופה מגלות עניין ביונתן כהן.

מבחינה מקצועית, חוסר ודאות קיים בקבוצה בנוגע לחוליית הקישור. בזמן שאייל גולסה עדיין לא כשיר ודן גלזר מתקשה להתאושש מהכאבים בשרירי הבטן, מכבי תל אביב עדיין לא מצאה חיזוק ראוי למרכז השדה. "בטוח שפטריק ואן לוון וברק יצחקי מבינים שצריך לעשות שינויים", אמר גורם בסביבת השחקנים. "לכאורה יש זמן, אבל חשוב שיגיע מהר רכש זר או ישראלי בכיר".

טננבאום צפוי להחמיץ את המשחק הקרוב | מאור אלקסלסי

המאמן פטריק ואן לוון סיכם את מחנה האימונים לאחר המשחק בו ניצחה קבוצתו 0:2 את הירנביין ההולנדית: "אנחנו מרוצים מסיום מחנה האימון, היינו פה 10 ימים ושיחקנו שני משחקים טובים", אמר ואן לוון, "במשחק הראשון נחשפנו לכדורגל ההולנדי עם הרבה תנועה ומסירות, במשחק השני גם כן, אפילו מול יריבה איכותית יותר, אבל כבשנו ברגעים הנכונים. אני מרוצה מהתוצאה, היא נותנת מוטיבציה לקבוצה. אני מרוצה מחלקים במשחק בהם שיחקנו טוב ומהר בחצי המגרש של היריבה ואני עדיין רואה דברים שצריך לעבוד עליהם. בסוף, זה היה משחק שכולם קיבלו בו הזדמנות לשחק נגד יריב טוב".

המאמן התייחס ליכולת של דניאל פרץ במשחק ההכנה השני: "זה היה פחות או יותר מבחן עבורו, הוא שיחק 90 דקות. דניאל טננבאום לא כשיר כרגע, יש לנו אמון רב ביכולות של דניאל, אני מכיר אותו כבר חמש שנים מאז שהגעתי, זיהיתי את הכישרון ובמהלך השנים הוא עבד קשה כדי להרים את הרמה שלו. הוא הראה היום כמה עצירות טובות, עזרה בבניית המשחק וארגון טוב ביחד עם שחקני ההגנה".

על העבודה עם בוגרי האקדמיה הוסיף: "אני נהנה מאוד לצפות בשחקנים הצעירים. יש דברים טובים ודברים רעים, אבל הם עושים את זה בהתלהבות גדולה, כך שאפשר לתת להם רק מחמאות על הדרך שבה הם מנסים לעבוד ולסלוח להם על הטעויות, כל עוד הם לומדים מהן. מה שאני אוהב בשחקני האקדמיה שלנו הוא שהם רגילים לשחק בשתי עמדות, לפעמים שלוש, בגלל שעשו זאת בעבר באקדמיה. נובה (נובאטוס מירושי) נמצא שנה במערכת והוא מראה הרבה פוטנציאל לעמדות שונות במשחק, הכל מגיע מעבודה קשה ואגרסיביות כשאין לו את הכדור ומרצון לשחק כדורגל כשהכדור אצלו. זה משהו שאנחנו מעריכים, זו תהיה העונה השנייה שלו בישראל כך שאנחנו צריכים לראות לאן זה הולך, הקבוצה הבוגרת או משחק ברמה אחרת".

פטריק ואן לוון | מכבי תל אביב, האתר הרשמי

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי