"היו הצעות על סיסה ומרמנטיני, אבל לא במספרים שאנחנו רוצים"

גוסטבו מרמנטיני | מאור אלקסלסי

אורן גולן התייחס לעתידם של שני הזרים של הפועל חדרה: "נשחרר אותם רק אם זה יהיה שדרוג משמעותי עבורם ועבור המועדון". וגם: החתמת פלקושצ'נקו וגדיר, הציפיות ומשחק הפתיחה נגד מכבי חיפה

קבוצות: הפועל חדרה
(גודל טקסט)

אחרי שהפועל חדרה החתימה את מקסים פלקושצ'נקו ויצאה למחנה אימונים לקראת עונת 2021/22, היועץ המקצועי אורן גולן עלה הערב (רביעי) לשידור בתכנית הספורט של 103FM וסיפר כיצד הצליח לשכנע את קשר הירוקים להצטרף. "חום ואהבה – זה מה שאני אומר לשחקנים לפני שהם חותמים. מקסים והעדיף את חדרה על פני הצעות עם כסף גדול וזה קרה מסיבה אחת – הוא התחבר למקום, היה לו טוב, הוא עשה עונה ענקית אצלנו והוא רוצה להמשיך להצליח".

האזינו לריאיון

הציפיות מהעונה הקרובה: "עשינו דבר גדול – השארנו כמעט את כל הסגל וחיזקנו אותו, אז אני מצפה שלא נהיה קרובים לקרבות תחתית. אני מקווה שנהיה במרכז הטבלה ושיהיה לנו כיף. אנחנו מתחילים עונה חמישית בליגת על, בכולן הצגנו כדורגל טוב והיינו יציבים. אני חושב שכיף לראות אותנו ואני מקווה שנמשיך כך גם בעונה הבאה. אוטוטו אנחנו כבר נגד מכבי חיפה במחזור הראשון. אני חושב שהאצטדיון יהיה סולד-אאוט, גם בגלל האוהדים הרבים של חיפה וגם בגלל אוהדי חדרה. מחזור ראשון, אחרי עונת אליפות, אני מאמין שנצליח למלא את האצטדיון בנתניה".

עך החתמת מוחמד גדיר: "אחד הדברים שהיה קשה לנו איתם בשנים האחרונות זה להביא ישראלים בכירים. בדרך כלל הסתמכנו על הזרים. נכון שהצלחנו, אבל זרים זה בכל זאת הימור. כשאתה לוקח שחקן כמו גדיר, שנחשב לחלוץ בכיר ואתה מצליח לשכנע אותו לבוא לחדרה, זו הצלחה גדולה מבחינתי. כרגע יש לנו ארבעה זרים ואנחנו קרובים לסיכום עם עוד אחד. לגבי גדיר, בסופו של דבר אני מסתכל על נתונים, מוחמד נתן שבעה שערים בקבוצה שירדה ליגה. שייתן לי שבעה שערים בליגה ומבחינתי זו הצלחה גדולה, אני לא רוצה יותר. גם שובל גוזלן סיים עם שבעה שערים. בסופו של דבר אנחנו מחפשים בנק של גולים וזו הסיבה שהבאנו את גדיר ואת מקסים יש לנו את שובל ואת מרמנטיני. אנחנו מצפים מהם לתפוקה דומה גם השנה".

מנחם קורצקי, מוחמד גדיר | הפועל חדרה

איך הצליח להביא לארץ שחקן כמו מרמנטיני: "הקרדיט מגיע קודם כל לגוסטבו, הוא עשה עונה נהדרת והוא באמת כוכב כדורגל. לתת שבעה שערים ושישה בישולים כשחקן כנף, הסתכלתי על שחקני כנף בליגת הישראלית ולא ראיתי שחקן עם מספרים כאלה, גם אצל הגדולות. הוא בא מארמניה, לא מהולנד או משהו בסדר גודל הזה. קיבלנו כל מיני הצעות מכל מיני סוכנים, במקרה הזה שחר גרינברג הוא הסוכן. ראינו קלטות, ישבנו, בדקנו אהבנו את מה שראינו ויצא בינגו".

עתידם של מרמנטיני וסיסה: "היו הצעות מקבוצות גדולות על שניהם, לא במספרים שאנחנו רוצים. הם ידעו מההצעות אבל יש לנו סיכום שאומר שרק אם זה יהיה שדרוג משמעותי, גם ברמת השחקן וגם בתשלום למועדון, אז הם יתקדמו. אם לא הם ימשיכו בהפועל חדרה שהיא בית חם".

אוראל דגני, גוסטבו מרמנטיני | דני מרון

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי