פערים גדולים בין מכבי ת"א לבלננשש על מתיאו קאסיירה

מתיאו קאסיירה | Jose Manuel Alvarez/Quality Sport Images/Getty Images

הצהובים הגישו הצעה של מיליון יורו על החלוץ הקולומביאני בן ה-24, קבוצתו דורשת כרגע סכום כפול. כבש בעונה הקודמת 10 שערים בליגה הפורטוגלית. סבוריט צפוי לחזור לכשירות תוך שבוע וחצי

קבוצות: מכבי תל אביב
(גודל טקסט)

מכבי תל אביב חזרה אתמול (רביעי) לישראל ממחנה האימונים בהולנד ועדיין לא צירפה שחקני רכש זרים לעונת 2021/22. בקבוצה מנהלים משא ומתן עם מספר שחקנים כבר שבועות ארוכים, והמועדון יכול להרשות לעצמו גם להוציא כסף ולא להחתים שחקנים חופשיים בלבד, כפי שקרה בחלונות האחרונים בשל מגבלות הפייר-פליי הפיננסי.

הצהובים מנהלים משא ומתן על מתיאו קאסיירה מבלננשש. מדובר בחלוץ קולומביאני בן 24, עליו מכבי ת"א הציעה כמיליון יורו. הבעיה היא לעת עתה היא הדרישה של הפורטוגלים, אשר עומדת על 2 מיליון יורו. המשא ומתן נמשך והתקווה היא להגיע לידי סיכום, אך כרגע הפערים גבוהים – שכן בלננשש מבקשת כרגע סכום כפול מזה שסגנית האלופה מוכנה לשלם.

לקאסיירה ניבאו עתיד מבטיח כאשר בגיל 19 אייאקס רכשה אותו מדפורטיבו קאלי הקולומביאנית ושילמה עליו לא פחות מ-5.5 מיליון יורו. עם זאת, החלוץ התקשה להשתלב במועדון הפאר ההולנדי והוא הושאל לכרונינגן ולראסינג קלאב מארגנטינה, אך גם שם לא פרע שטרות. בתחילת עונת 2019/20 הוא עבר לבלננשש והחל להיכנס לעניינים. בעונתו הראשונה הוא כבש ארבעה שערים, ובעונה הקודמת סיפק סוף סוף מספרים נאים כאשר סיים עם 10 שערים.

גורמים בסביבת השחקנים טוענים כי כל עוד יונתן כהן נשאר ולא נמכר לאירופה (הצעת פיזה נדחתה) – על המועדון והמאמן פטריק ואן לוון לצרף קודם כל חיזוק זר למרכז השדה כדי למלא את החלל שהותיר דור פרץ, מה גם שאייל גולסה פצוע.

מתיאו קאסיירה | PATRICIA DE MELO MOREIRA/AFP via Getty Images

אנריק סבוריט, שכזכור נפצע בקרסול, ממשיך להתקדם ומסתמן שיהיה כשיר בתוך עשרה ימים. הערב מכבי ת"א תגלה מי תהיה היריבה שלה בסיבוב השני של הקונפרנס ליג, סוטייסקה או גאגרה, שייפגשו היום למשחק הגומלין ביניהן אחרי שסוטייסקה ניצחה 0:1 במשחק הראשון.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי