מיכאל אוחנה הודה על התמיכה: "לא טיפלתי בפציעה והיא החמירה"

מיכאל אוחנה | דני מרון

הקשר שלא ימריא עם בית"ר ירושלים למחנה האימונים באוסטריה כתב לאוהדים: "סחבתי בעיה בברך והעדפתי להמשיך לשחק. כעת החלטתי עם הצוות הרפואי לטפל בה אחת ולתמיד. רוצה לחזור חזק יותר ולהחזיר לכם אהבה על המגרש"

קבוצות: בית"ר ירושלים
(גודל טקסט)

בית"ר ירושלים תמריא היום (חמישי) למחנה אימונים באוסטריה בתקווה להשתפר לקראת עונת 2021/22. מי שלא ייצא עם הקבוצה הוא מיכאל אוחנה שהגיע למועדון בשעתו בקול תרועה רמה אך לא הצליח לעמוד בציפיות בשל פציעות רבות. הוא לא רשם אף משחק ליגה ב-2019/20 לאחר שקרע את הרצועה הצולבת. בעונה שעברה רשם אוחנה 26 הופעות (1,306 דקות בלבד) בהם כבש חמישה שערים במסגרת הליגה. הקשר, שסובל מכאבים בברכו, כתב את אשר על לבו בסטורי שפרסם באינסטגרם.

"בראש ובראשונה אני רוצה להגיד לכם תודה. בימים האחרונים אני מקבל מכם אין ספור הודעות תמיכה, עידוד, דחיפה והתעניינות במצבי. זה לא מובן מאליו. מצטער שאני לא מצליח לענות לכולם אך תדעו שזה לא נעלם מעיניי", פתח הקשר. בתחילת השבוע פרסמנו כי במועדון חוששים מהפציעה של הקשר.

"הרבה מכם שואלים על מצבי אז הנה הבהרה: ישנה בעיה שסחבתי איתי במהלך כל העונה שעברה ועקב רצון לשחק לא טיפלתי בעומק הבעיה ולכן היא החמירה. עכשיו, על מנת לחזור לעונה הזו ברמה הכי גבוהה שאני יכול, החלטתי ביחד עם הצוות המקצועי לטפל בזה לעומק אחת ולתמיד".

הסטורי של מיכאל אוחנה | צילום מסך: אינסטגרם

עוד אמר: "אני משקיע את הנשמה שלי ועושה הכל על מנת לחזור חזק וטוב יותר מתמיד כדי שאוכל להחזיר לכם אהבה על המגרש. שוב תודה לכולם ומעריך כל אחת ואחד מכם".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי