עבדה נפרד ממכבי פ"ת: "תמיד תישארו בליבי, עכשיו הזמן לפרוש כנפיים"

ליאל עבדה | מאור אלקסלסי

החלוץ שנמכר לסלטיק תמורת 3.5 מיליון ליש"ט פורסם פוסט מרגש והודה למועדון בו גדל: "הפכנו למשפחה מהרגע הראשון, נתנו לי את הבמה אצל הגדולים. זה לא היה קורה בלעדיכם. מתחיל מסע חדש"

(גודל טקסט)

ליאל עבדה השלים אתמול (רביעי) את המעבר הגדול שלו, כאשר חתם בסלטיק לארבע עונות עם אופציה לעונה נוספת ובגיל 19 הפך לליגיונר. מכבי פתח תקווה קיבל 3.5 מיליון ליש"ט בעבור 80% מכרטיסו של החלוץ הצעיר והמוכשר, שינסה לפרוץ באימפריה הסקוטית וללכת צעד נוסף קדימה בקריירה.

עבדה, שסיים את העונה שעברה כמלך השערים ומלך הבישולים של מכבי פתח תקווה בליגה עם 12 כיבושים ו-4 אסיסטים, פרסם היום פוסט פרידה מרגש מהמועדון בו גדל, בו קיבל את ההזדמנות ובו פרץ והגיע עד לנבחרת ישראל.

הפוסט של ליאל עבדה: "בגיל 13 הגעתי למקום שתמיד חלמתי להגיע בו לקבוצה הבוגרת. היום אחרי 6 שנים אני עוזב את המקום שהיה בית בשבילי – מכבי פתח תקווה. מהרגע הראשון שהגעתי הפכנו למשפחה אחת גדולה. המועדון דאג לי, עזר לי, נתן לי, תמך בי ועשה כדי שאני אצליח ואגשים את החלומות שלי. הוא נתן לי את הבמה אצל הגדולים".

ליאל עבדה | סלטיק, האתר הרשמי

"אני רוצה להגיד תודה ענקית לכל האנשים במכבי פתח תקווה. לכל צוות האימון על ההערכה והאמונה בי, זה לא היה קורה בלעדיכם, תמיד תישארו בלב שלי. תודה ענקית לאבי לוזון, לאופר לוזון, לעו"ד טל ספיבק על כל העזרה שלהם וההערכה מהרגע הראשון שהגעתי. תודה לדודו דהאן הסוכן שלי על כל הכבודה שהוא עשה כדי שזה ייצא לפועל. לחברה שלי בר שליוותה אותי ודאגה להכל מהשנייה הראשונה, אני אוהב אותך. תודה לחברים שלי שלא הפסיקו להאמין ולתמוך בי, והכי חשוב תודה למשפחה היקרה שלי שלא משנה באיזה סיטואציה הייתי תמיד היו שם בשבילי ועשו בשבילי הכל. תודה לבורא עולם על הכל".

"עכשיו זה הזמן לפרוש כנפיים ולהתחיל מסע חדש עם מטרות שאני מציב לעצמי ואתגרים חדשים", סיים עבדה, שיערוך מחר את אימון הבכורה שלו בסלטיק. בשל ההיעדרויות הרבות בחלק הקדמי, החלוץ בן ה-19 עשוי לערוך הופעת בכורה כבר ביום שלישי, כאשר הקבוצה הסקוטית תתמודד מול מיטיולן בסיבוב השני של מוקדמות ליגת האלופות.

פוסט הפרידה של ליאל עבדה | צילום מסך, אינסטגרם
עוד באותו נושא: ליאל עבדה

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי