יש מגן שמאלי: איבליו מרקוב הבולגרי חתם בהפועל חדרה

WhatsApp Image 2021-07-16 at 13.50.52 |

השחקן בן ה-24, ששיחק בעונה הקודמת בצרקו סלו מהליגה הראשונה במולדתו, יחזק את הקבוצה של מנחם קורצקי והצטרף אל חבריו החדשים במחנה האימונים בסרביה

קבוצות: הפועל חדרה
(גודל טקסט)

כבר תקופה ארוכה שהפועל חדרה מחפשת מגן שמאלי, וכעת היא גם מצאה אותו, כאשר איבליו מרקוב הבולגרי חתם היום (שישי) לעונה אחת בקבוצה של מנחם קורצקי. השחקן בן ה-24 הצטרף כבר אתמול לחבריו החדשים במחנה האימונים בסרביה, ועכשיו הוא הפך רשמית לשחקן הקבוצה.

כזכור, חדרה חיפשה בהתחלה מגן שמאלי ישראלי ואף ניהלה מגעים עם חגי גולדנברג שכבר שיחק בשורותיה, כשגם אורי מגבו היה בתמונה, אך צירופו של אחד מהשניים הללו לא הסתייע ולכן הוחלט לעבור לאופציה של זר. מרקוב ימלא את המשבצת שהתפנתה עם חזרתו של מקסים גרצ'קין לבית"ר ירושלים והעזיבה של עבדאללה ג'אבר שחתם בבני סכנין.

מרקוב, אשר מתנשא לגובה של 190 סנטימטרים, יכול לשחק גם כבלם ובעונה הקודמת לבש את מדיה של צרקו סלו מהליגה הבולגרית הראשונה. הוא ערך 24 הופעות ליגה בעונה שעברה, בהן בישל שני שערים ולא כבש.

הוא גדל במחלקת הנוער של סלביה סופיה, אך לא קיבל הזדמנות בקבוצה הבוגרת והמשיך להשאלה בסליבנישקי גרוי, עד שעבר בהעברה חופשית ללוקומוטיב פלובדיב, ממנה הושאל ב-2017 לצרקו סלו. אחר כך הוא עבר לדונב רוסה ומשם לצ'רנו מורה, שהשאילה אותו גם היא לצרקו סלו ב-2018/19. בסיום אותה עונה הוא כבר הפך לשחקן מן המניין של צרקו סלו, עד שסיים את חוזהו בתום העונה הקודמת.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי