בוטל מחנה האימונים של הפועל חיפה בקפריסין, במועדון כועסים

אלישע לוי עם שחקני הפועל חיפה | הפייסבוק הרשמי של הפועל חיפה

הקבוצה ביטלה את יציאתה לאי השכן בשל חובת הבידוד שהוטלה על השבים ממנו, לאחר שלא הוחרגה על ידי משרד הבריאות: "ציפינו שייתנו פתרון". התקדמות בין יואב כץ לחנן ממן, ומה קורה עם בן בסט?

קבוצות: הפועל חיפה
(גודל טקסט)

הכנותיה של הפועל חיפה לעונת הכדורגל שבפתח נפגעו הבוקר (שבת), כאשר הקבוצה ביטלה את יציאתה למחנה האימונים בקפריסין וזאת בשל חובת הבידוד לשבוע שהוטלה על השבים מן האי השכן. בימים האחרונים, בהפועל חיפה פנו לגורמים בכירים הן במנהלת הליגה והן במשרד הבריאות על מנת לקבל אישור חריג שלא לשהות בבידוד עם החזרה מהמחנה, אך הבקשה נענתה בשלילה ולכן במועדון מחפשים יעד אחר במקום קפריסין.

בין השאר נבדקת האופציה לקיים את המחנה בצ'כיה או בסרביה, אך ייתכן שהדבר יתבצע בישראל בסופו של דבר. בהפועל חיפה הביעו כעס על החלטת המנהלת ומשרד הבריאות: "ציפינו מראשי ענף הכדורגל לתת פתרון לכל הקבוצות שיצאו למחנה ושיידעו להחריג אותנו, לצערנו זה לא קורה".

בנושא אחר, הבעלים יואב כץ ערך שיחה נוספת עם הקשר חנן ממן, שבעקבותיה התחושות לגבי המשך דרכו של הקשר במועדון אופטימיות יותר. בחיפה נוטים להסכים לדרישתו של ממן, כלומר חוזה לשנתיים נוספות (מעבר לעונה הקרובה) ושדרוג בשכר, אם כי הצדדים טרם הגיעו להבנות בנוגע לנושא הכספי.

שחקן נוסף שעדיין לא סיכם בהפועל חיפה הוא החלוץ עדן בן בסט. במועדון מעדיפים שלא להציב אולטימטום בפניו, אולם ההערכה היא שאם בן בסט לא ייקח חלק במחנה האימונים יחד עם שאר השחקנים של אלישע לוי, בחיפה יחפשו לו מחליף.

עדן בן בסט | מאור אלקסלסי

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי