אחרי הטעות נגד קייראט: גרשון עשוי לאבד את מקומו לדהן

רמי גרשון, בוגדן פלאניץ' | מאור אלקסלסי

מסתמן כי הרכש מק"ש יקבל את חולצת ההרכב בטביליסי בעקבות היכולת הירודה של הבלם, בכר צפוי לחזור לרביעייה בהגנה. לאחר ההחלטה על בידוד: מכבי חיפה מקווה להחרגה בחזרה מגאורגיה

קבוצות: מכבי חיפה
(גודל טקסט)

במכבי חיפה נמצאים בקשר רציף עם נציגי משרד הבריאות ומנהלת הליגה לקראת היציאה לגאורגיה, שם האלופה אמורה לפגוש את דינמו טביליסי במסגרת מוקדמות הקונפרנס ליג ביום חמישי הקרוב, לאחר שמשרד הבריאות החליט לחייב בבידוד את כל החוזרים מגאורגיה החל מיום שישי. במועדון מהכרמל מתכוונים לנקוט בכל האמצעים הנדרשים על מנת שהקבוצה תוחרג מהנוהל החדש, כפי שקרה עם נציגות הספורט הישראלי במסגרות הבינלאומיות במהלך ימי הסגר בעונה שעברה. בכל מקרה, הירוקים יעברו בדיקות קורונה בכפוף לתקנון אופ"א ולכן בשלב זה, משחק "אלוף האלופים" נגד מכבי תל אביב ייערך כמתוכנן.

בינתיים, הקבוצה של ברק בכר תחזור היום (שבת) לאימונים אחרי יומיים של מנוחה מאז ההדחה ממוקדמות ליגת האלופות, כאשר במכבי חיפה יקוו לשים מאחוריהם את ההפסד לקייראט הקזחית, שכן מעבר למפגש עם דינמו טביליסי בזירה האירופית, לאלופה מחכה כאמור משחק נגד מכבי תל אביב.

על פי המסתמן, הירוקים יגיעו יקוו למשחקים הקרובים כשהם עדיין בסגל חסר, ללא המגן האוסטרלי ראיין סטריין, הבלם עופרי ארד והקפטן נטע לביא הפצועים, כאשר ביום חמישי ייעדר גם עלי מוחמד שהורחק נגד קייראט. "גם הפעם מדובר ביריבה טובה, שנצטרך להיות מוכנים אליה. בצוות המקצועי למדו מהטעויות ויידעו למצוא את הפתרונות המתאימים", אמרו במכבי חיפה.

בקבוצה יגיעו לגאורגיה בתקווה להשיג לכל הפחות תוצאה שתעביר את ההכרעה לגומלין בסמי עופר. נראה כי המאמן יחזור למערך של ארבעה שחקנים בהגנה, כשלא מן הנמנע שבלם הרכש אורי דהן יפתח במרכז ההגנה במקומו של רמי גרשון ואילו סאן מנחם ישוב ל-11, אולם בכל מקרה ההרכב יתורגל רק בהמשך השבוע.

ברק בכר | מאור אלקסלסי

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי