יוצאת לגאורגיה: מכבי חיפה תפגוש את דינמו טביליסי בקונפרס ליג

אלופת גאורגיה רשמה הפסד נוסף, שוב 2:1 לנפטצ'י באקו, ונשרה מליגת האלופות. הקבוצה נמצאת בעיצומה של העונה לאחר ששיחקה כבר 21 מחזורים. המשחק הראשון בחוץ ב-22.7, הגומלין כעבור שבוע בסמי עופר

קבוצות: מכבי חיפה
(גודל טקסט)

מכבי חיפה קיוותה להמשיך את הדרך בליגת האלופות אך הודחה לאחר הפסד 2:0 לקייראט ונשרה לקונפרנס ליג. בהמשך הערב נקבע כי דינמו טביליסי הגאורגית, שהודחה על ידי נפטצ'י באקו – תהיה היריבה הבאה של ברק בכר וחניכיו. ב-22.7, יום חמישי הבא, ייערך המשחק הראשון בחוץ והגומלין בסמי עופר ב-29.7.

טביליסי נכנעה 2:1 בביתה במשחק הראשון והערב לא הצליחה להפוך את המשחק בגומלין. הקשר מילאן רדין דווקא העלה אותה ליתרון מפתיע בדקה ה-51, אך ה-0:1 החזיק מעמד שבע דקות בלבד כאשר אמין מחמודוב השווה בפנדל בדקה ה-58. כעבור עשר דקות הקשר בישל את שער הניצחון לנאמיק אלסקרוב.

מדובר באימפריה מקומית שכן טבליסי היא האלופה המכהנת ולה 18 זכיות באליפות, יותר מכל אחת אחרת, וכן ב-13 גביעים. העונה הנוכחית נמצאת בעיצומה וגם לה יהיה יתרון על הירוקים בכך שהיא שיחקה כבר 21 מחזורים ובמאזנה 13 ניצחונות, שתי תוצאות תיקו ושישה הפסדים. היא במקום השני במרחק שתי נקודות מאחורי דינמו באטומי.

אצילי. במקום לשחק נגד הכוכב האדום, יפגוש את טביליסי | מכבי חיפה, רשמי

לגבי אירופה, בעונה שעברה הודחה בסיבוב השלישי של מוקדמות הליגה האירופית. הישג השיא שלה היה ב-1981 אז זכתה בגביע אירופה למחזיקות כשגברה 1:2 בגמר על קרל צייס יינה הגרמנית.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי