בדרך לחיזוק: רז שטיין סיכם בבני סכנין

רז שטיין | ברני ארדוב

שחקן ההתקפה בן ה-27, שעל ההתעניינות בו נכתב כאן לראשונה, הבין כי לא יוכל למצוא קבוצה בחו"ל וצפוי להצטרף לקבוצה של שרון מימר, שרצה אותו בחדרה עוד בקיץ שעבר

קבוצות: בני סכנין
(גודל טקסט)

בני סכנין צפויה לצאת בשבוע הבא למחנה אימונים בבולגריה, ומי שעשוי לחזק אותה עוד לפני הטיסה הוא רז שטיין. כפי שפורסם לראשונה בספורט1, כבר לפני מספר ימים נעשתה פנייה מצד המועדון לשחקן ההתקפה של הפועל תל אביב, שבחן אופציות בחו"ל, אך ככל הנראה לא קיבל הצעה משמעותית ולכן הוא קרוב להצטרף לקבוצה של שרון מימר, לאחר שכבר סיכם את תנאיו הכספיים.

מאמן הקבוצה מהמגזר רצה לראות את שטיין תחתיו עוד בקיץ שעבר, אז אימן עדיין את הפועל חדרה, אלא שהמהלך לא הסתייע וכעת ייתכן שהשניים ישתפו פעולה בסכנין. שטיין בן ה-27 הצטרף להפועל תל אביב מהפועל חיפה בינואר האחרון, אך לא הצליח להשתלב בשורות האדומים ומצא את הרשת רק במשחק הגביע נגד בית"ר תל אביב/בת ים, כאשר ב-23 הופעות בליגת העל הוא כבש פעמיים בלבד – במדי הקבוצה מהכרמל.

בינתיים, במועדון ממשיכים לחפש בלם זר שיתפוס את מקומו של לוקאס שפנדלהופר, כאשר ההפסד 1:0 במשחק האימון נגד הפועל עכו אתמול הגביר את תחושת הדחיפות בסכנין להחתים מחליף לאוסטרי שעזב.

מימר. חיזוק להתקפה כבר יש, עכשיו צריך בלם | מאור אלקסלסי

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי