פרץ יפתח בשער מכבי ת"א בקונפרנס ליג, נדחתה הצעה לרכוש את שלמה

דניאל פרץ | דני מרון

השוער בן ה-21, שלא זכה להשתתף במשחק רשמי מאז אוגוסט, יחליף בין הקורות את דניאל טננבאום ביום חמישי במונטנגרו. סבוריט וגלזר עשויים לשחק. וגם: הפועל ת"א פנתה במטרה למכור את הבלם, אך הצהובים סירבו

קבוצות: מכבי תל אביב
(גודל טקסט)

ארבעה ימים לפני שמכבי תל אביב תערוך את משחק הבכורה הרשמי שלה לעונת 2021/22 כשתתארח במונטנגרו אצל סוטייסקה במסגרת סיבוב המוקדמות השני בקונפרנס ליג (חמישי, 21:30 בספורט4), המאמן פטריק ואן לוון עדיין לא יודע אם מספר משחקניו המשמעותיים ביותר יוכלו לשחק.

ללא כל קשר לעתידו של יונתן כהן, שבפיזה האיטלקית אישרו אמש שמתנהל מו"מ לרכישתו, במכבי תל אביב עדיין עוקבים מקרוב אחר מצבו של דן גלזר שמתמודד עם פציעה בשרירי הבטן וסובל מכאבים וכן אחר כשירותו של המגן השמאלי אנריק סבוריט, שמתאושש מנקע ברגלו שספג במהלך מחנה האימונים בהולנד.

השניים מתאמנים לאחרונה וצפויים להגביר קצב לקראת המשחק, כך שרק בסמוך להתמודדות תתקבל החלטה אם הם יעמדו לרשות ואן לוון או שמא יישבו על הספסל ואולי אף יישמרו רק למשחק הגומלין בשבוע הבא בבלומפילד. באשר לגלזר, טרם התקבלה החלטה אם יש צורך בהתערבות רפואית.

הבעיה הגדולה יותר של ואן לוון, לפחות על הנייר, היא פציעת השוער דניאל טננבאום שלא יהיה כשיר למשחק הקרוב ואת מקומו בין הקורות יתפוס דניאל פרץ הצעיר שחגג בשבוע שעבר יום הולדת 21 – למעשה יהיה זה המשחק הרשמי הראשון שלו מאז אוגוסט 2020, אז עמד בשער בגמר גביע הטוטו כשמכבי ת"א ניצחה בסכנין. חודש לפני כן הוא סיים עונה ראשונה ומוצלחת בבוגרים כשוער בית"ר תל אביב/בת ים. בנוסף לטננבאום, כבר עתה ברור שגם אייל גולסה ייעדר.

בתוך כך, לספורט1 נודע שבימים האחרונים נעשתה למכבי תל אביב פנייה מהפועל תל אביב בניסיון להציע את הבלם רז שלמה. לפני כשנתיים מכבי ת"א הסכימה לשלם כ-800 אלף יורו עבור רז שלמה, אלא שהפעם הבהירו הצהובים כי לאור רכישת עידן נחמיאס והעובדה שבקבוצה משחקים גם הבלמים לואיס הרננדס, שרן ייני, מתן בלטקסה ושחר פיבן, הם לא מעוניינים בצירוף שלמה. אם הפנייה הייתה נעשית לפני כחודש, ייתכן שהדברים היו נראים אחרת.

רז שלמה | אודי ציטיאט

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי