ירד מהפרק: מתיאו קאסיירה לא יצטרף למכבי תל אביב

מתיאו קאסיירה | Carlos Rodrigues/Getty Images

אחרי שהצהובים הגישו הצעה בת כמיליון יורו על החלוץ, הבעלים של בלננשש חשף: "יש לנו הצעות מטורקיה, יוון רוסיה ומעוד קבוצה בריטית עליו. דחינו הצעה בסך 2.2 מיליון יורו, היא רחוקה מהערך האמיתי שלו"

קבוצות: מכבי תל אביב
(גודל טקסט)

מכבי תל אביב כיוונה גבוה כאשר הגישה לאחרונה הצעה בסך כמיליון יורו לבלננשש על החלוץ מתיאו קאסיירה, אשר כבש בעונה הקודמת 10 שערים בליגה הפורטוגלית, אך הקולומביאני בן ה-24 לא יצטרף לסגנית האלופה.

אז היה נראה שהדרישה של בלננשש עומדת על שני מיליון יורו והפערים גדולים, אך כנראה שהדרישה של הקבוצה הפורטוגלית גדולה הרבה יותר, כך לפי הדברים של נשיא המועדון, רוי פדרו סוארס, שהתראיין בנוגע לקאסיירה.

לפי הציטוטים של הבעלים, החלוץ הקולומביאני מאוד מבוקש. "יש לנו הצעות קונקרטיות רבות עליו", סיפר סוארס בתקשורת הפורטוגלית. "יש לנו הצעות עליו מטורקיה, יוון, רוסיה ומעוד קבוצה בריטית. רק בשבת האחרונה פנו אליי ארבעה מועדונים שונים".

מתיאו קאסיירה | João Rico/NurPhoto via Getty Images

את מכבי ת"א, סוארס לא הזכיר. "אנחנו צופים שהמאבק עליו יהיה עז", המשיך הבעלים. "רק מטורקיה יש לנו הצעות מחמש קבוצות שונות עליו. הוא שחקן טוב מאוד ואם יישאר איתנו עונה נוספת הוא יעשה עוד עונה מצוינת".

לבסוף, חשף סוארס מה היא ההצעה הגבוהה ביותר שקיבל על קאסיירה, וגם ממנה הוא לא בדיוק היה מרוצה. הבעלים סיפר: "ההצעה הגבוהה ביותר שדחינו עד עכשיו עמדה על 2.2 מיליון יורו, כי היא עדיין רחוקה מהערך האמיתי שלו".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי