מכבי תל אביב הודיעה: טננבאום חתם לשנתיים, גררו לשלוש עונות

דניאל טננבאום | מכבי תל אביב, האתר הרשמי

אחרי הסיכום, הישארות השוער הפכה לרשמית: "שמח להמשיך ולכתוב את ההיסטוריה במקום שהוא בית בשבילי". החלוץ הפנמי, שהפך לשחקן מפתח בקבוצה, חתם על חוזה עד לסיום עונת 2023/24 עם אופציה לעונה נוספת

קבוצות: מכבי תל אביב
(גודל טקסט)

מכבי תל אביב ממשיכה בהכנות לקראת העונה הבאה, והיום (שני) היא הודיעה על כך ששני שחקני מפתח בקבוצה, דניאל טננבאום ואדוארדו גררו, חתמו על חוזים חדשים בקבוצה. השוער, שכבר לפני כשבועיים סיכם על המשך דרכו בצהוב, חתם באופן רשמי לשנתיים, בעוד החלוץ הפנמי חתם על חוזה לשלוש עונות, עם אופציה לעונה נוספת.

אדוארדו גררו קיבל בעונה הקודמת את הצ'אנס בקבוצה הבוגרת של מכבי תל אביב, ולקראת סיומה הוא פרץ עם יכולת מצוינת, בעיקר במחזורי סיום העונה הסדירה ובפלייאוף העליון. החלוץ הפנמי בן ה-21 הפך לשחקן חשוב בקבוצה, והיום הוא גם קיבל תגמול לכך.

לאחר החתימה על החוזה החדש גררו אמר לאתר הרשמי של מכבי ת"א: "ראשית אני רוצה להודות לאלוהים שמבחינתי זה הדבר הכי חשוב. אני מודה למשפחה שתמכה בי תמיד מקרוב ומרחוק וכמובן למועדון הכדורגל מכבי ת"א, לכל הצוות במחלקת הנוער ובקבוצה הבוגרת שאפשרו לי להגשים את החלום ולהפוך לשחקן מקצוען. אני מאושר להמשיך בקבוצה יחד עם שחקנים שגדלתי איתם ובמועדון בו צמחתי והתפתחתי. עכשיו נמשיך לעבוד קשה על מנת להביא את מכבי למקומות בהם היא ראויה להיות".

אדוארדו גררו | האתר הרשמי של מכבי תל אביב

מנהל מחלקת הכדורגל במכבי ת"א, ברק יצחקי, הוסיף: "אדוארדו הוא דוגמה מצוינת לשחקן שהגיע אלינו בגיל צעיר ועבר את המסלול אותו עוברים שחקנים רבים בדרך אל הקבוצה הבוגרת. גררו הוכיח עד כה שעבודה קשה, התמדה, ומחויבות תמיד משתלמים ואנו מאחלים לאדוארדו בהצלחה".

גררו עשה את צעדיו הראשונים במחלקת הנוער של קבוצת אוניברסיטאריו בפנמה לפני שהושאל למכבי תל אביב בגיל 17 בספטמבר 2018. בקבוצת הנוער של מכבי ת"א כבש גררו 16 שערים ב-33 הופעות בכל המסגרות בעונת 2018/19. בעונה שלאחר מכן, הוא הושאל לבית"ר תל אביב/בת-ים מהליגה הלאומית ובמדיה כבש 6 שערים ב-38 הופעות.

גררו חזר למכבי תל אביב והצטרף לסגל הקבוצה הבוגרת בתחילת העונה שעברה. הוא ערך את הופעת הבכורה שלו במשחק אלוף האלופים נגד הפועל באר שבע באוגוסט 2020, ושלושה חודשים לאחר מכן כבש את שער הבכורה שלו בבוגרים בהופעת הבכורה שלו – נגד מכבי חיפה בליגה (2:2). בליגה. בסך הכל כבש הפנמי בעונה שעברה שבעה שערים ב-27 הופעות בכל המסגרות ובעונתו הראשונה בבוגרים של הצהובים זכה בגביע המדינה, גביע הטוטו ובתואר אלוף האלופים. גררו לקח חלק פעיל בקמפיין האירופי בסיומו העפילה הקבוצה לשלב 32 האחרונות בליגה האירופית.

אדוארדו גררו | האתר הרשמי של מכבי תל אביב

טננבאום בן ה-26 חתם היום באופן רשמי על החוזה לאחר שכבר סיכם את הישארותו, והוא סיפר לאתר הרשמי של הצהובים כי הוא "שמח לחתום על חוזה חדש ולהמשיך לכתוב את ההיסטוריה שלי במקום שהוא בית בשבילי". השוער הצטרף למכבי בקיץ 2016 מפלמנגו הברזילאית ומאז ערך 101 הופעות בכל המסגרות בהן שמר 59 פעמים על רשת נקייה ובישל 2 שערים. את הופעת הבכורה שלו ערך טננבאום ביולי 2017 נגד בני יהודה בגביע הטוטו ובסיום העונה זכה בתואר הראשון שלו.

השוער, שעלה לארץ והתגייס לצה"ל, היה שותף לקבוצה שזכתה באליפות ובגביע הטוטו (18/19). בעונה לאחר מכן הפך טננבאום לשוער ראשון ושבר שיא ישראלי של שמירה על רשת נקייה במשך 1272 דקות (13 משחקים) ובסיומה זכה באליפות נוספת. במפעלים האירופיים ערך טננבאום 13 הופעות, כאשר בעונה החולפת שותף להגעה של הצהובים לשלב 32 האחרונות בליגה האירופית. מאז הגיע למכבי תל אביב, טננבאום זכה בשמונה תארים: שתי אליפויות (18/19,19/20), גביע המדינה (20/21), שלושה גביעי טוטו (17/18, 18/19 ו-20/21) ושני גביעי אלוף האלופים (19/20,20/21).

דניאל טננבאום | מכבי תל אביב, האתר הרשמי

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי