למעט אריאל הרוש: רוני לוי צפוי לשמור על ההרכב שפתח מול אשדוד

אריאל הרוש | לירון מולדובן

הבעיה הטכנית שמנעה משוער הפועל ב"ש לשחק בגביע הטוטו נפתרה והוא יפתח בין הקורות מול ארדה הבולגרית במוקדמות הקונפרנס ליג (חמישי, 20:55, ספורט1). שכטר יפתח בחוד, מיכה על הספסל. קבהא בספק

קבוצות: הפועל באר שבע
(גודל טקסט)

הפועל באר שבע תערוך היום (שלישי) אימון בוקר ולאחריו תצא לנמל התעופה בן גוריון ותטוס לבולגריה לקראת המשחק ביום חמישי מול ארדה במסגרת הסיבוב השני של מוקדמות הקונפרנס ליג (החל מ-20:55, שידור ישיר בספורט1).

לאחר הנחיתה בבולגריה, צפויה לקבוצה נסיעה של מספר שעות אל המלון, אליו היא תגיע בשעה מאוחרת. אתמול באר שבע הוגרלה בסיבוב הבא של המפעל מול אררט ירוואן הארמנית לשלאסק וורוצלאב הפולנית, זאת במידה שתעבור כמובן את ארדה.

במועדון לא התייחסו ליריבות האפשריות בסיבוב הבא ואמרו: "לא חושבים רחוק מדי, יש משוכה קשה ואנחנו מתרכזים בה". המאמן, רוני לוי, עדיין לא עבד עם שחקניו על וידאו של ארדה ואמור לעשות זאת היום או בבית המלון בבולגריה.

רוני לוי | לירון מולדובן

מרואן קבהא לא התאמן אתמול ועדיין לא ברור האם יהיה כשיר למשחק. חאתם עבד אלחמיד, שסובל מפציעה בברך, לא ייצא עם יתר חבריו לבולגריה. על פי האימון אתמול, לוי לא צפוי לערוך שינויים בהרכב ביחס לזה שניצח את מ.ס אשדוד, למעט כניסתו של אריאל הרוש אל בין הקורות על חשבון עומרי גלזר, זאת לאחר שנתפרה הבעיה הטכנית שלא אפשרה לשוער לשחק במשחק הקודם.

המשמעות היא שדור מיכה ימשיך על הספסל. איתי שכטר אמור לפתוח בחוד כאשר אלטון אקולטסה ויוג'ין אנסה ישחקו בכנפיים, למרות שבווריאציות מסוימות גם שגיב יחזקאל נוסה בחלק הקדמי. דוד קלטינס ימשיך למלא את תפקיד המגן השמאלי, ואילו בקישור מריאנו בריירו ימשיך עם רועי גורדנה ורמזי ספורי.

רותם חטואל, דור מיכה, תומר יוספי | לירון מולדובן

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי