שחקנים בהפועל ת"א חיזקו את גרופר: "לשלוח להתאמן עם הנוער זה משפיל"

דני גרופר | אריאל שלום

המגן נפגע מכך שנותר בישראל ולא יצא עם הקבוצה למחנה, אולם במועדון הוחלט שהוא לא ישחק עד שלא יחתום על הארכת חוזה עם סעיף שחרור גבוה ושדרוג קטן ביחס לשכרו הנוכחי: בחר במסגרת של הנוער", נמסר מהמועדון

קבוצות: הפועל תל אביב
(גודל טקסט)

בהפועל תל אביב שבעי רצון מהתנאים במחנה האימונים בפולין. הזרים סיאנדה קולו, לוסיו ופארליי רוסה, שהצטרפו לאימונים, נהנו מהשהיה לבד בפולין והבהירו שלא היו מתנגדים לעוד שבוע כזה של שקט.

בדרך כלל במחנות הקיץ מצרפת הפועל תל אביב נבחנים שמובאים על ידי סוכנים מאירופה, אך במקרה של השנה ניר קלינגר מרוצה מהעובדה שיצא עם סגל כמעט מלא ושהוא יכול להתעסק באימון נטו ובחיבור הקבוצה עם השחקנים החדשים. 

מי שלא נמצא עם הקבוצה כרגע במחנה האימון, אבל אמור להצטרף הוא החלוץ יואב תומר. הפועל תל אביב סיכמה גם איתו וגם עם הפועל רעננה, וההסכמים אמורים להיחתם בקרוב.

מה שכן מעיב על הכל זוהי סוגיית דני גרופר. גם שחקנים בכירים ניסו לשוחח עם הצוות המקצועי וההנהלה בנוגע למגן שנשאר בארץ ולא יצא למחנה האימונים בפולין, אך מבחינת ראשי המועדון, כל עוד השחקן לא יחתום על חוזה חדש הוא לא ישחק.

דני גרופר
דני גרופר | דני מרון

גרופר נפגע מהעובדה שנשלח להתאמן עם הנוער ושחקנים חיזקו אותו בהודעות: "זה לגרום לשחקן סבל, לשלוח להתאמן עם הנוער זה משפיל, סתם ממרמרים אותו על המועדון. אחרי זה, גם אם יישאר זה לא יהיה אותו דבר", אמרו מספר מחבריו לקבוצה. 

הענין עם גרופר הוא שהוצע לו חוזה חדש, אך עם שדרוג מינימלי ביחס לחוזהו הנוכחי. האדומים רוצים שגם סעיף השחרור של גרופר, שעומד היום על 450 אלף דולר, יהיה גבוה בהרבה, ולכן כרגע ישנו נתק בין הצדדים. הפתרון למצב כרגע הוא שסוכנו, דודו דהאן, ימצא עבורו קבוצה בחו"ל שתשלם אפילו סכום הקרוב לסעיף השחרור, או שתתבצע עיסקה מול הפועל באר שבע שהתעניינה בשחקן לאחרונה. אם זה לא יקרה, כל עוד גרופר לא יחתום צפויה לו תקופה לא פשוטה.

מהפועל תל אביב נמסר: "לדני גרופר ניתנו אופציות לבחור אם הוא רוצה להתאמן במסגרת קבוצתית או אישית. הוא בחר במסגרת קבוצתית והאפשרות היחידה היא קבוצת הנוער. אף אחד לא רצה להשפיל אותו, הוא העדיף מסגרת קבוצתית ולא מאמן אישי".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי