בב"ש מנסים להנמיך ציפיות: "ייקח זמן להתחבר, כרגע צריך לנצח"

השחקנים מבהירים שהם לא בונים על הצגת כדורגל איכותי כבר מול ארדה (חמישי, 21:00, ספורט1): "אנחנו קבוצה חדשה". דור מיכה יעלה מהספסל, נבחנת אופציית דני גרופר

קבוצות: הפועל באר שבע
(גודל טקסט)

הפועל באר שבע עברה אתמול (שלישי) מיני מסע, עם שלוש שעות נסיעה משדה התעופה עד אשר הגיעה בערב לבית המלון בבולגריה לקראת המשחק מול ארדה בסיבוב השני של מוקדמות קונפרנס ליג מחר (החל מ-20:55, ישיר בספורט1).

כל הצוות והשחקנים כבר היו מותשים וחיכו לסיים את הסידורים וללכת לישון. היום תערוך הקבוצה אימון באיצטדיון בו ייערך המשחק, כאשר השחקנים תוהים לגבי הדשא והיכולת לפתח עליו משחק טכני. חאתם אלחמיד ומרואן קבהא לא יצאו עם הקבוצה, כאשר במועדון טוענים הבהירו שקבהא לא כשיר.

היום אמור רוני לוי להתמקד ביריבה, כולל וידאו והכנה טקטית, כאשר בימים האחרונים ערך המאמן שיחות אישיות עם השחקנים הבכירים, בעיקר על הדשא. במועדון חידדו את הנהלים והקוד האתי מול שחקנים בימים האחרונות ולפני הנסיעה, במיוחד לאור העונה הסוערת שעברה על הקבוצה.

רוני לוי | מאור אלקסלסי

על אף הציפיות הגבוהות, שחקנים בכירים אמרו אתמול: "אנחנו קבוצה חדשה וייקח זמן להתחבר לכדורגל איכותי ויפה, כרגע צריך לנצח, לא משנה איך". דור מיכה אמור לעלות מהספסל, דוד קלטינס יפתח כמגן שמאלי ופרט לאריאל הרוש בשער נראה כי לוי יעלה עם ההרכב שפתח מול מ.ס אשדוד.

במועדון מקווים עד לסוף החודש לסגור את סוגיית המגן השמאלי, כאשר בעקבות הקושי מול זרים נבחנת גם סוגיית דני גרופר, שלא יצא למחנה האימונים של הפועל תל אביב. בבאר שבע לא מוכנים לשלם את סעיף השחרור של השחקן בסך 450 אלף דולר, אך בהפועל תל אביב יהיו מוכנים להתפשר על הסכום אם בבאר שבע יהיו סגורים עליו. הצוות המקצועי קיבל חוות דעת טובות על גרופר, אך בשלב זה העדיפות היא עדיין לזר.

בתוך כך, השוער בן ה-19 ניב אליאסי חתם היום לחמש שנים והוא מגיע לבאר שבע מהפועל עליה כפר סבא. נשיאת המועדון, אלונה ברקת, אמרה: "אני שמחה על כך שניב הצטרף לשורותינו ומאחלת לו הצלחה רבה במועדון".

מנהל העל המקצועי של הפועל עליה כפר סבא, שלמה שרף, אמר: "אני מכיר את ניב מאז שהגיע אלינו בגיל 9. הוא שוער מוכשר מאוד עם פוטנציאל גדול להגיע רחוק. מעבר למגוון התכונות המעולות שלו כשוער, הוא ניחן גם באישיות נהדרת ויכולת מנהיגות ואני בטוח שבאר שבע תהנה מהיכולת שלו בשנים הקרובות".

דני גרופר | אריאל שלום

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי