בכר: "לטביליסי יש יתרון עלינו". גרשון ודוניו צפויים לפתוח

סאן מנחם, ברק בכר | צילום מסך, מכבי חיפה

מכבי חיפה ערכה מסע"ת לקראת הקרב מול הגאורגים בחמישי בקונפרנס ליג (19:30, ספורט2): "מצפים למשחק מאוד קשה". מנחם: "הספסול מול קייראט? בסדר גמור". הבלם ימשיך ב-11, החלוץ זוכה לעדיפות

קבוצות: מכבי חיפה
(גודל טקסט)

מכבי חיפה התאכזבה מההדחה בסיבוב הראשון של מוקדמות ליגת האלופות מול קייראט, אבל מחר (חמישי, החל מ-19:25, שידור ישיר בספורט2) היא תנסה לשים אותה מאחור ולגבור על דינמו טביליסי בסיבוב המוקדמות השני של הקונפרנס ליג. הירוקים, שהגיעו אתמול לגאורגיה, יתארחו מחר באצטדיון בוריס פאיצ'דזה, המכיל כ-54,000 מקומות, ויקוו להשיג מקדמה משמעותית לקראת משחק הגומלין שייערך באצטדיון סמי עופר ביום חמישי הבא.

מבחינה מקצועית, המאמן ברק בכר צפוי לחזור למערך של ארבעה שחקני הגנה, כשרמי גרשון ככל הנראה יקבל את הקרדיט בהרכב. גם סאן מנחם שהאריך את חוזהו, יפתח. בחוד עדיין ישנה התלבטות בין שלושת החלוצים, אך נראה כי גודסויי דוניו זוכה לעדיפות על פני דין דוד ובן שהר.

הקבוצה מהכרמל תנסה במקביל גם לצבור ביטחון ולפתח מומנטום חיובי לקראת הקרב מול מכבי תל אביב על התואר הראשון של עונת 2021/22 בכדורגל הישראלי – אלוף האלופים. (ראשון, החל מ-20:25, שידור ישיר בספורט1). אבל בכל זאת, מכבי חיפה מתרכזת בינתיים במשחק מול טביליסי והקבוצה ערכה היום מסיבת עיתונאים בה המאמן ברק בכר והמגן סאן מנחם התייחסו למשחק הקרוב מול אלופת גאורגיה.

ברק בכר פתח את דבריו בהתייחסות להדחה מול קייראט: "זו אכזבה מאוד גדולה להיות מודחים בשלב הראשון של מוקדמות ליגת האלופות. זה היה חלום של כולנו להתקדם כמה שיותר במפעל הזה ולא הצלחנו לעשות את זה, אבל החכמה היא לדעת להתאושש מהר. אנחנו עדיין במפעל מכובד באירופה ויש לנו שאיפות גם בו להגיע כמה שיותר רחוק. זה מתחיל במשחק מחר, הצעד הראשון שלנו בקונפרנס ליג זה לבוא ולעשות תוצאה טובה מחר".

סאן מנחם, ברק בכר | צילום מסך, מכבי חיפה

מה הוא יודע על היריבה: "דינמו טביליסי זה מועדון מפואר עם מסורת גדולה והרבה תארים. זה מועדון ששיחק לא מעט באירופה. אנחנו יודעים שאנחנו משחקים מול מועדון טוב ומנוסה. ראינו את המשחקים האחרונים שלהם, זו קבוצה מאוד מסודרת ואנחנו מצפים למשחק מאוד מאוד קשה".

העיתונאים הגאורגים שאלו את בכר האם הקבוצה שלו מגיעה כדי לנצח או שהוא מעדיף להעביר את ההכרעה לישראל: "אנחנו עדיין בתקופה של הכנה והמטרה שלנו היא להשתפר ממשחק למשחק, בטח אחרי המשחק האחרון שבו הפסדנו. תמיד אנחנו מכוונים לשחק את הכדורגל שלנו ולנצח בכל מגרש. נעשה הכל כדי לנצח מחר. גם למכבי חיפה יש מסורת באירופה, ויש לנו מטרה להחזיר את הימים היפים האלה למועדון, גם באירופה".

איך הוא מעריך את הסיכויים שלהם לנצח: "אני לא נוהג לדבר על אחוזים ועל מי פייבוריט. בסופו של דבר, מי שיהיה טוב על המגרש ינצח. לפני המשחק אתה יכול להיות פייבוריט ולהפסיד, וגם להפך. אנחנו נמצאים מול קבוצה שנמצאת בכושר טוב, הם בשיא הליגה, ובגלל זה יש להם יתרון עלינו. אנחנו צריכים לבוא ולשפר את ההופעה שלנו מהשבוע שעבר, וזו המטרה שלנו".

שחקני מכבי חיפה בגאורגיה | מכבי חיפה, רשמי

סאן מנחם הוסיף: "כמו שאמר המאמן, אנחנו לא מתעסקים במי פייבוריטית לנצח. אנחנו מתכוננים בצורה הכי טובה שיש. הצוות המקצועי הכין אותנו הכי טוב למשחק הזה ואנחנו מקווים שנעשה את העבודה על הצד הטוב ביותר".

המגן התייחס לחוזה החדש עליו חתם אתמול ולעובדה שפתח על הספסל מול קייראט: "אני מאוד שמח שהמועדון נותן לי אמון ונותן לי את כל הביטחון לעשות את מה שאני יודע ולהתעסק בעיקר – שזה הכדורגל. לגבי זה שלא פתחתי מול קייראט, זה בסדר גמור. זו החלטה של מאמן. אני מקווה בעזרת ה' שבמשחק הקרוב אני אפתח ואוכל לבוא לידי ביטוי. המטרה היא כמובן לעשות את התוצאה הכי טובה שתשרת אותנו גם בבית".

סאן מנחם, יעקב שחר, ג'קי דהן | האתר הרשמי של מכבי חיפה

הרכב משוער: ג'וש כהן, רז מאיר, רמי גרשון, בוגדן פלאניץ', סאן מנחם, חוסה רודריגס, מוחמד אבו פאני, צ'ארון שרי, דולב חזיזה, עומר אצילי, גודסוויי דוניו.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי