הרכש הרביעי: ניב זריהן סיכם בבית"ר ירושלים

ניב זריהן | האתר הרשמי של בית"ר ירושלים

שחקן הכנף, שירד ליגה עם בני יהודה בעונה הקודמת, יצטרף לקבוצה מבירה ויחזק את הסגל של ארווין קומאן. יחתום על חוזה לעונה עם אופציה לעונה נוספת

קבוצות: בית"ר ירושלים
(גודל טקסט)

בית"ר ירושלים העלתה קצב בימים האחרונים בכל הנוגע לחיזוק. אחרי שאתמול (שלישי) השלימה רכש מסקרן מאוד כשהחתימה רשמית את ריצ'מונד בואצ'י, הקבוצה מהבירה הודיעה היום על שחקן נוסף שיחזק את הסגל של ארווין קומאן – ניב זריהן. שחקן הכנף סיכם את תנאיו לעונה אחת עם אופציה לעונה נוספת ויחתום בקרוב, ובכך יהפוך לרכש הרביעי אחרי בואצ'י, עמית כהן ואדווין ג'סי.

זריהן בן ה-27, לו היה חוזה גם לעונה הקרובה בבני יהודה ולא היה בתכניות של הכתומים, קיבל אישור לנהל מו"מ עם בית"ר ירושלים ואתמול המגעים הפכו למתקדמים מאוד. השחקן מגיע אחרי עונה קשה, בה חווה ירידת ליגה עם בני יהודה ולא הצליח לשחק באופן קבוע – כאשר ערך 15 הופעות ליגה בלבד, בהן כבש פעמיים.

זריהן, שהתחיל את הקריירה במ.ס אשדוד ונמכר להפועל באר שבע בינואר 2017, סיים את דרכו בקבוצה מבירת הנגב בסוף עונת 2019/20, ולאחר מכן, כאמור, עבר לבני יהודה. פרט פיקנטי בנוגע לבית"ר היא העובדה שזריהן כבש בכל הקריירה שלו 27 שערים, ולא פחות משבעה מתוכם נגד הצהובים-שחורים (כולל שלושה צמדים). לשם השוואה, אין קבוצה אחרת מולה הוא כבש יותר משני שערים.

ניב זריהן | מאור אלקסלסי

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי