צפו בתקציר: שער בכורה נפלא למיכה ב-0:2 של הפועל באר שבע על ארדה

הקשר נכנס מהספסל וכבש בוולה נפלא, בריירו הלוהט העלה ליתרון לפני כן והקבוצה של רוני לוי עם רגל וחצי בסיבוב השלישי במוקדמות הקונפרנס ליג. משחק טוב גם לספורי

קבוצות: הפועל באר שבע
(גודל טקסט)

הפועל באר שבע צלחה את המבחן האירופי הראשון שלה לעונת 2021/22. הקבוצה של רוני לוי, שעברה מתיחת פנים גדולה הקיץ, גברה בחוץ 0:2 על ארדה קרדז'אלי הבולגרית ותחזור לישראל עם מקדמה גדולה לקראת משחק הגומלין ביום חמישי הבא. מריאנו בריירו הלוהט כבש ראשון לחבורה מבירת הנגב ודור מיכה, בביצוע נפלא, הבקיע את שער הבכורה שלו באדום וקבע את תוצאת המשחק.

במחצית הראשונה רמת המשחק לא התעלתה כלל ובאר שבע הגיעה להזדמנות גדולה אחת, אולם אלטון אקולטסה בזבז אותה כשקיבל החלטה רעה מאוד. רמזי ספורי היה ללא ספק השחקן הבולט בשורות האדומים. הקשר לא רק בישל את שער הניצחון, אלא גם היה מעורב כמעט בכל מהלך איכותי שקבוצתו הצליחה לייצר.

במחצית השנייה שחקניו של רוני לוי שיפרו את היכולת והיו מסוכנים יותר. בריירו, שהבקיע שער יוצא דופן נגד אשדוד בגביע הטוטו, מצא את הרשת משחק שני ברציפות ומיכה, שהחליף את ספורי לקראת רבע השעה האחרונה, סיפק את הרגע היפה ביותר במשחק כשכבש בוולה נפלא.

כאמור, הפועל באר שבע תארח את משחק הגומלין בעוד שבוע, כשהמפגש יתקיים באצטדיון המושבה בשל העבודות בטרנר ורק מהפך בלתי צפוי ימנע מהדרומיים העפלה למשחק נגד המנצחת בין אררט ירוואן הארמנית לשלאסק וורוצלאב הפולנית.

רגל וחצי בשלב הבא. הרכב ב"ש הערב | הפועל "מחסני השוק" באר שבע

הרכבים

ארדה קרדז'אלי: איוון קראדז'וב, מילן סטואב (איבן טילב, 72), פלאמן קרומוב, מילן ילב, דיאן לוזב, אמיל מרטינוב, לצ'זאר קוטב, קרום סטויאנוב (אלכסנדר גיאורגייב, 39), איוון קוקונוב (סבטוסלב קובאצ'ב, 65), טוניסלאב יורדנוב (ז'וניניו, 72), ספאס דלב.

הפועל באר שבע: אריאל הרוש, דוד קלטינס, מיגל ויטור, איתן טיבי, איאד אבו עביד, רועי גורדנה (דוידה פטרוצ'י, 81), רמזי ספורי (דור מיכה, 74), מריאנו בריירו, אלטון אקולטסה (תומר יוספי, 65), יוג'ין אנסה (רותם חטואל, 81), איתי שכטר (שגיב יחזקאל, 65).

מהלך המשחק

דקה 20: הגבהה ממצב נייח מצאה את הראש של ויטור שנגח פנימה, אך היה בנבדל ולכן השער בוטל.

דקה 24: הפעם בריירו היה זה שכמעט כבש בנגיחה, אך שוערה של ארדה הצליח לקלוט את הכדור.

דקה 37: שכטר סידר מצב נפלא לאקולטסה שדהר קדימה כשאנסה משמאלו ורק בלם יריב אחד מפריע לשניים, אבל ההולנדי לא קיבל החלטה וקראדז'וב לקח מהרגליים שלו את הכדור.

שכטר. ניצחון חשוב לדרומיים | הפועל באר שבע

דקה 52, 0:1 להפועל באר שבע!: הכדור הנייח השלישי שהגביה ספורי, הפעם מהקרן, הסתיים ברשת. בריירו התרומם מעל כולם ונגח פנימה כדי להעניק את היתרון לקבוצה של רוני לוי.

דקה 60: שוב ספורי. הפעם הוא שלח מסירה ארוכה נהדרת לאנסה שהיה לבד חלוטין, אלא שהחלוץ לא הצליח להשתלט והכדור ברח החוצה.

דקה 70: באר שבע כמעט הכפילה את היתרון. ספורי חיפש גם הפעם את בריירו ברחבה, הארגנטינאי נגח פחות מדויק במקרה הזה.

מריאנו מצא את הרשת משחק שני ברציפות | הפועל "מחסני השוק" באר שבע

דקה 78, 0:2 להפועל באר שבע!: ארבע דקות בלבד לאחר שנכנס מהספסל, דור מיכה ניצל הקשתה של אנסה מצד שמאל כדי לבעוט נפלא מהאוויר ולכבוש את השער השני של האדומים.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי