"אפשר לעבור": אשדוד מרוצה אחרי קרבאח. אוואני ישחק בגומלין?

הקבוצה של רן בן שמעון יצאה עם אופטימיות מה-0:0 המחמיא מול האזרים במוקדמות הקונפרנס ליג: לא פשוט להגיע למשחק חוץ כזה, מגיע לשחקנים כל הכבוד". הבלם האוגנדי ייעדר ככל הנראה גם מהמשחק בישראל

קבוצות: מ.ס. אשדוד
(גודל טקסט)

מ.ס.אשדוד שסיימה אמש (חמישי) ב-0:0 מחמיא את משחק החוץ שלה נגד קרבאח במסגרת סיבוב המשחקים השני של מוקדמות הקונפרנס ליג, שבה הבוקר לישראל, לאחר שנחתה בטיסה ישירה מבאקו שבאזרבייג'ן. הפעם האחרונה שאשדוד שיחקה במפעל אירופי הייתה לפני כ-15 שנים, במסגרת מוקדמות גביע אופ"א, כך שבמועדון היו מרוצים מאוד מתוצאת התיקו, מול יריבה עדיפה שיש לה ניסיון אירופי לא קטן.

משחק הגומלין ייערך ביום חמישי הקרוב באצטדיון הי"א שאושר על ידי אופ"א, לאחר שראשי אשדוד העבירו אישורים ומסמכים מיוחדים לפני כמספר שבועות, מבלי שנציגים של אופ"א יגיעו פיזית לעיר הנמל. כן באותו זמן, היו עסוקים כל נציגי אופ"א ביורו שהתפרס על פני מספר רב של מדינות.

בפן המקצועי הביעו באשדוד שביעות רצון גדולה מהעובדה שהקבוצה הצליחה לשמור על רשת נקייה, וכעת הכרעה עוברת למשחק הביתי: "מגיע לשחקנים כל הכבוד. יש כאן קבוצה צעירה מאוד, ולהרבה מאוד שחקנים זאת היתה הופעת בכורה במפעל אירופי", אמר גורם במועדון. "לא פשוט להגיע למשחק חוץ כזה, מול קבוצה עם נסיון. אצלנו בבית הכל פתוח ואפשר יהיה לעבור אותם".

הבלם האוגנדי טימותי אוואני שלא שיחק אמש בגלל פציעה, ייעדר ככל הנראה גם מהגומלין, כמו גם הקשר מוחמד כנעאן, שעבר ניתוח בכף רגלו בשל שבר מאמץ. בצוות הרפואי ינסו במהלך הימים הקרובים להכשיר את החלוץ פהאד באיו, שגם הוא לא שיחק אתמול.

שחקני מ.ס. אשדוד | דוברות מועדון ספורט אשדוד

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי